قبوض کاغذی عوارض شهری حذف می‌شود

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از آغاز حذف صدور قبوض کاغذی در شهرداری خبر داد و گفت: ازاین‌پس جزئیات قبوض عوارض به‌صورت پیامکی به شهروندان ارسال می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قبوض کاغذی عوارض شهری حذف می‌شود
شناسه : 37821 | انتشار : ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض، اظهار داشت: اجرای طرح حذف صدور قبوض کاغذی عوارض نوسازی و عمران شهری توسط اداره کل درآمد شهرداری قم و با همکاری سازمان فاوا و اتوماسیون معاونت شهرسازی و معماری شهرداری آغازشده و در این فرایند، قبوض نوسازی و عمران شهری همانند قبوض آب، برق و … به‌صورت پیامکی به اطلاع مالکان محترم می‌رسد.

وی با بیان اینکه این فرایند به‌صورت پایلوت از منطقه دو شهرداری قم آغازشده و پیامک در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۰ به تمام مالکان این منطقه ارسال‌شده است، گفت: همشهریان محترم می‌توانند با توجه به لینک پرداختی که در این پیام وجود دارد نسبت به پرداخت عوارض عمران شهری خود اقدام کنند.

 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه در صورت مغایرت اطلاعات، مالکان می‌توانند به منطقه مراجعه یا عدد ۹ را به سرشماره ۳۰۰۰۶۹۴۹ ارسال کنند، خاطرنشان کرد: پرداخت این عوارض از طریق سامانه قم‌یار به نشانی qom.ir  نیز امکان‌پذیر است.

وحیدنیا، مزایای طرح حذف قبوض کاغذی عوارض عمران شهری را صرفه‌جویی در هزینه صدور قبوض و توزیع آن، توسعه شهر الکترونیک و کمک به محیط‌زیست اعلام کرد و افزود: شهروندان محترم با پرداخت عوارض عمران شهری سال جاری تا پایان شهریورماه، علاوه بر ۱۰ درصد جایزه خوش‌حسابی از تخفیف ۳۰ درصدی هزینه مدیریت خدمات پسماند سال ۱۴۰۰ نیز بهره‌مند می‌شوند.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.