جزئیات ثبت‌نام دوره‌های آموزشی حوزه هنری قم

کلاس‌های آموزشی حوزه هنری قم در چهار گرایش «آفرینش‌های ادبی»، «هنرهای تصویری»، «هنرهای نمایشی» و «هنرهای تجسمی» در فصل تابستان برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات ثبت‌نام دوره‌های آموزشی حوزه هنری قم
شناسه : 37803 | انتشار : ۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، عباسعلی نوروزی گفت: دوره‌های آموزشی حوزه هنری قم به قصد کشف استعداد و تربیت نسل هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری انجام می‌شود.

وی افزود: به همین خاطر آموزش‌ها در قالب یک دوره ارائه می‌شود که علاوه بر آموزش هنرجو از صفر تا ۱۰۰ و تعریف ترم‌های آموزشی به صورت حمایت برای تولید و خلق اثر خواهد بود.

مسئول آموزش حوزه هنری قم تصریح کرد: ورکشاپ‎های تخصصی،‌ جشنواره، جلسات نقد و حمایت‌های مالی از ایده‌های خلاقانه برای تولید اثر در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزشی دنبال می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه خاطر کلاس‌های آموزشی حوزه هنری قم با حداقل تعداد نفرات برگزار می‌شود، گفت: استادان رشته‌های مختلف هنری با توجه به اینکه آموزش هنر یک روند دو سویه بین هنرجو و مدرس است، از برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی استقبال نمی‌کنند.

وی افزود: به همین خاطر سعی کردیم تا کلاس‌ها و دوره‌های تخصصی حوزه هنری را اگر چه بخاطر محدودیت‌های بروز ویروس کرونا ممکن است همراه وقفه‌هایی باشد، اما به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

مسئول آموزش حوزه هنری قم با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی حوزه هنری قم در چهار گرایش «آفرینش‌های ادبی»، «هنرهای تصویری»، «هنرهای نمایشی» و «هنرهای تجسمی» در طول تابستان می‌شود، گفت: دوره‌هایی نظیر مبانی شعر، شعر تکمیلی، داستان‌نویسی مقدماتی، داستان‌نویسی تکمیلی و کارگاه داستان در قالب باشگاه‌­های شعر و باشگاه داستان، از جمله عناوین رشته‌های کانون آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم است.

نوروزی به عناوین رشته‌های هنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: تئاتر کودک و نوجوان( ویژه سنین ۷ تا ۱۴ سال)، کلاس نمایشنامه‌نویسی، تربیت مربی تئاتر و کلاس بازیگری تئاتر بزرگسالان در چهار مرحله مقدماتی، تکمیلی، کارگاه و تخصصی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش هنرهای تصویری، دوره آموزشی باشگاه فیلم‌سازی شامل کلاس‌های فیلمنامه‌نویسی، تصویربرداری، صدابرداری، تدوین و کارگردانی است.

مسئول آموزش حوزه هنری قم یادآور شد: تاکنون ۵ دوره باشگاه فیلم‌سازی برگزار شده‌ و هدف از برگزاری این دوره آموزشی که طی دو ترم و در قالب ۶۰ جلسه برگزار می‌شود، تربیت نسل جدید فیلم‌سازان و تولید فیلم است.

نوروزی تصریح کرد: طراحی، نقاشی، عکاسی دیجیتال، نگارگری، تصویرسازی، نقاشی خط و گرافیک هم از عناوین کلاس‌های آموزشی هنرهای تجسمی حوزه هنری استان قم است که در صورت استقبال مخاطبان و به حد نصاب رسیدن کلاس‌ها برگزار می‌شود.

مسئول آموزش حوزه هنری قم در رابطه با نحوه ثبت‌نام شرکت در کلاس‌های آموزشی حوزه هنری قم، گفت: هنرجویان و علاقه‌مندان تا ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۰ می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۳۷۷۴۷۷۰۰ داخلی ۱۰۲ در جریان جرئیات دوره‌ها قرار بگیرند یا با مراجعه حضوری به حوزه هنری قم واقع در خیابان چهار مردان، انتهای کوچه ۱۷ ، پلاک ۱۵۹ در دوره مورد علاقه‌شان ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه
واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.