مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم تشریح کرد

آخرین جزئیات از وضعیت باغ سالاریه قم

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، آخرین وضعیت باغ سالاریه قم را بیان کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین جزئیات از وضعیت باغ سالاریه قم
شناسه : 3779 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، پیام جوادیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به پرسش خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با آخرین وضعیت باغ سالاریه قم، اظهار کرد: حدود سه ماه قبل، دستوری از دادستان محترم قم گرفتیم که به هیچ عنوان هیچ عملیاتی در باغ سالاریه انجام نشود.

وی تصریح کرد: دادستان محترم به ما اجازه دادند با دستور قضایی و در معیّت نیروی انتظامی وارد باغ سالاریه بشویم و نسبت به نگهداری و آبیاری درختان اقدام کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با ابراز تأسف از همکاری نکردن دانشگاه امام صادق(ع) در مشخص شدن وضعیت باغ سالاریه، گفت: ما دو پیشنهاد به مسئولان دانشگاه امام صادق(ع) دادیم؛ پیشنهاد نخست این بود که زمین کنار باغ سالاریه را به آنها بدهیم و باغ سالاریه را به شهرداری تحویل بدهند تا به پارک تبدیل کنیم؛ پیشنهاد دوم هم این بود که زمینی در بلوار پیام اعظم(ص) به آنها بدهیم اما متأسفانه تمایلی ندارند.

جوادیان افزود: مسئولان دانشگاه امام صادق(ص) اصرار می کنند که در بخش کوچکی از باغ سالاریه ساخت‌وساز کنیم و مابقی آن را هم فضای سبز عمومی کنیم، در صورتی که ما از این کلاه ها زیاد سرمان رفته است.

وی تصریح کرد: از آنجا که بحث مالکیت به نام دانشگاه امام صادق(ع) است، نمی توانیم دستور قضایی بگیریم که زودتر تکلیف مشخص شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: ما فقط جلوی ساخت‌وساز را در باغ سالاریه گرفته‌ایم و شهرداری هم نمی تواند پروانه ای بدهد ولی اینکه چه زمانی دوستان جلو می آیند و توافق می کنند بستگی به خودشان دارد.

جوادیان افزود: قائم مقام شهردار دو بار تا کنون به دفتر رئیس محترم دانشگاه امام صادق(ص) رفته اند و دوستان قول مساعد داده اند ولی متأسفانه هیچ گونه قدم مثبتی برنداشته اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به دستور قضایی که داریم، نسبت به نگهداری و کاشت درختان در باغ سالاریه اقدام خواهیم کرد و باید امیدوار باشیم گشایشی در این امر ایجاد شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.