توقف حکم خلع ید سرمایه‌گذار فرودگاه قم/ پیمانکار قبلی فرودگاه را بسازد

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه امروز هیچ مانعی برای ادامه ساخت فرودگاه از طرف پیمانکار وجود ندارد و پیمانکار سابق می‌تواند ساخت را ادامه دهد، گفت: با توجه به نیت و اقدامات عمرانی پیمانکار، نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه فرستادیم و استدلال خود را مطرح کردیم و رئیس محترم قوه قضائیه نیز استدلال ما را درباره توقف اجرای حکم خلع ید پذیرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توقف حکم خلع ید سرمایه‌گذار فرودگاه قم/ پیمانکار قبلی فرودگاه را بسازد
شناسه : 37752 | انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای قم، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکزقم با اشاره به پرونده قضایی فرودگاه قم، گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از پروژه ساخته شده و قسمتی از آن که در حوزه گردشگری است، قابل بهره برداری است ما بررسی کردیم و مشخص شد این کار با توافق نامه‌ای با استانداران وقت انجام شده است.


وی افزود: با توجه به اقدامات عمرانی و همچنین حضور مسئولان در کلنگ زنی پروژه فرودگاه قم، برای ما مشخص شد اقدامات پیمانکار غاصبانه نبوده است.


رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به صدور رأی خلع ید توسط دادگاه تجدیدنظر گفت: با توجه به نیت و اقدامات عمرانی پیمانکار نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه فرستادیم و استدلال خود را مطرح کردیم و رئیس محترم قوه قضائیه نیز استدلال ما را درباره توقف اجرای حکم خلع ید پذیرفت.


وی افزود: به همین دلیل امروز هیچ مانعی برای ادامه ساخت فرودگاه قم از طرف پیمانکار وجود ندارد و پیمانکار سابق می‌تواند ساخت را ادامه دهد.


حجت الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به نگاه مثبت استاندار قم و حمایت‌های وی در حل و فصل این پرونده گفت: به پیمانکار و وکلای وی که سرمایه گذار اصلی هم هست اعلام کردیم موانع قانونی برداشته شده و از آنجایی که هیچ دستوری درباره تغییر پیمانکار قبلی وجود ندارد، وی می‌تواند با مراجعه به دادگستری و استانداری قم روند ساخت را آغاز کند.


وی افزود: ما اعلام کردیم عدم شروع ساخت این پروژه نیز از نظر دستگاه قضائی قابل پیگیری است و هر چه سریع‌تر پیمانکار ساخت این طرح مهم استان را آغاز کند.

 

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.