قمی‌ها ماهانه ۹۵۰ میلیون صدقه دادند

شهر بیست/ معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: طی سال جاری مردم استان قم به‌طور متوسط، ماهانه ۹۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که سرانه هر نفر از شهروندان قمی حدود ۸۰۰ تومان در ماه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قمی‌ها ماهانه ۹۵۰ میلیون صدقه دادند
شناسه : 3763 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علی شهبازی‌نیا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، در نشست خبری کمیته امداد استان قم، از آغاز هفته احسان و نیکوکاری از روز شنبه هفته جاری خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت ۴۳۰ مدرسه در دستور کار قرارگرفته و کمک‌های دریافتی نیز با اولویت دانش‌آموزان مدارس هزینه می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر ۸ پایگاه ثابت و ۱۰ پایگاه فرعی، ۱۹ پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و همچنین در مکان‌های برگزاری نماز جمعه نیز عوامل کمیته امداد مستقر هستند تا از روز ۱۵ اسفندماه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را دنبال کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ادامه داد: برای جشن نیکوکاری مدیران، معاونان و نیروهای کمیته امداد در مساجد و ادارات حضور یافته و نسبت به جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی برای مددجویان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: طی سال جاری مردم استان قم به‌طور متوسط، ماهانه ۹۵۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند که سرانه هر نفر از شهروندان قمی حدود ۸۰۰ تومان در ماه است که از مردم خیراندیش قم درخواست پرداخت صدقات بیشتر را داریم تا بتوانیم خدمات بیشتر و مطلوب‌تری را به ولی‌نعمتان شهر کریمه اهل‌بیت ارائه کنیم.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.