معاون حمایت و سلامت کمیته امداد قم خبر داد

توزیع ۵۰ تن گوشت بین مددجویان قمی در آستانه عید نوروز

شهر بیست/ معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم با تأکید بر اینکه در ماه جاری برای تهیه و توزیع ۵۰ تن گوشت بین مددجویان استان قم برنامه‌ریزی‌ شده است گفت: امیدواریم با مشارکت‌های مردمی بتوانیم مبلغ عیدی نقدی نیز برای مددجویان پیش‌بینی کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع ۵۰ تن گوشت بین مددجویان قمی در آستانه عید نوروز
شناسه : 3760 | انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عباس جوشقانیان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم در نشست خبری این نهاد در استان، بابیان اینکه در سال ۹۷ با توجه به شرایط اقتصادی وضعیت معیشت مددجویان دچار مشکلاتی شده است، عنوان کرد: مراجعه به کمیته امداد افزایش نزدیک به سه برابری را داشتیم اما کمیته امداد نسبت به مراجعات و دغدغه‌های نیازمندان بی‌توجه نبوده است.

وی از جذب پنج مرحله اعتبارات فوق‌العاده برای استان قم یادکرد و افزود: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با حداکثر توان به دنبال خلق منابع جدید بوده و افزایش درآمدها باوجود مشکلات اقتصادی حاصل تلاش‌های انجام‌ شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان قم بابیان اینکه ۱۲ هزار و ۹۱۲ نفر در ۶ ماه اخیر به جمعیت مستمری‌بگیر کمیته امداد اضافه‌شده است، تصریح کرد: هیچ فردی در نوبت دریافت خدمت قرار نگرفته و شرایط مطلوبی در استان قم داریم.

وی با اشاره به اینکه در استان قم در سایر سرفصل‌ها بالاتر از میانگین کشوری به مددجویان ارائه خدمت داریم، مطرح کرد: ۶ درصد جمعیت کشور زیرپوشش کمیته امداد هستند اما ۳,۲ جمعیت استان قم تحت حمایت کمیته امداد هستند و این نشان می‌دهد که وضعیت قم نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر است.

جوشقانیان خاطرنشان کرد: در کل کشور ۲۵ درصد سالمندان زیرپوشش کمیته امداد هستند که این آمار در استان قم به ۱۵ درصد رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه در ماه جاری برای تهیه و توزیع ۵۰ تن گوشت بین مددجویان استان قم برنامه‌ریزی‌شده است گفت: امیدواریم با مشارکت‌های مردمی بتوانیم مبلغ عیدی نقدی نیز برای مددجویان پیش‌بینی کنیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.