اجرای طرح همیاران بازیافت ویژه دانش‌آموزان

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از افزایش مشارکت دانش آموزان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ و مراجعه به غرفه‌های بازیافت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح همیاران بازیافت ویژه دانش‌آموزان
شناسه : 37492 | انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح همیاران بازیافت ویژه دانش آموزان اظهار داشت: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند به دانش آموزان از ابتدای شروع فعالیت‌های این سازمان در دستور کار برنامه‌ها قرار داشته و به تناسب فراهم شدن فضا انجام‌شده است.

وی با تأکید بر ضرورت آموزش به دانش آموزان عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به دنبال ارتقای میزان آگاهی عمومی و مشارکت دانش آموزان در کاهش تولید و تفکیک از مبدأ پسماند برای حفظ بهداشت محیط شهری است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: به دنبال اجرای آموزش‌ها، استقبال گسترده‌ای جهت مشارکت در طرح تفکیک پسماند از مبدأ توسط دانش آموزان صورت گرفت و در اجرای طرح همیاران بازیافت مدارس به دنبال اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی در بین دانش آموزان و والدین آن‌ها و ارائه آموزش‌های عمومی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به شرایط موجود جامعه و تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا ابراز کرد: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند به دانش آموزان از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.

به گفته میرابراهیمی، برگزاری مسابقات و ارسال فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی و فرهنگی با موضوعات مدیریت پسماند به معلمان و مدیران مدارس ازجمله این اقدامات است.

وی یادآور شد: ایجاد انگیزه و آشنایی دانش آموزان با اهمیت بازیافت مواد و تفکیک پسماندهای خشک و تر به همراه ایجاد روحیه مشارکت در حفظ محیط‌زیست در این طرح به‌خوبی دیده‌شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.