آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف عوارض نقدی اصناف و مشاغل اعلام شد

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با تأکید بر عدم تمديد مهلت بهره‌مندی از تخفيف ۱۵ درصدی عوارض نقدی اصناف و مشاغل، گفت: از اصناف درخواست داريم تا پايان روز ۳۱ خردادماه، عوارض سال ۱۴۰۰ خود را پرداخت كرده و از تخفيف ۱۵ درصدی بهره‌مند شوند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین فرصت بهره‌مندی از تخفیف عوارض نقدی اصناف و مشاغل اعلام شد
شناسه : 37447 | انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد وحیدنیا با اشاره به تخفیف ۱۵ درصدی عوارض نقدی اصناف و مشاغل اظهار داشت: زمان استفاده از تخفیف ۱۵ درصدی مصوب شورای اسلامی شهر قم تا پایان روز ۳۱ خردادماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی با تأکید بر پرداخت به‌موقع عوارض سالانه اصناف و مشاغل افزود: امیدواریم شهروندان از این فرصت استفاده کرده و  تا پایان خردادماه با مراجعه به اتحادیه‌ها و شهرداری عوارض نقدی خود را پرداخت کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم، نحوه پرداخت عوارض را تشریح کرد و گفت: اصناف با توجه به امضا تفاهم‌نامه با اتاق اصناف، می‌توانند به اتحادیه مربوط خود مراجعه کرده و عوارض سالانه خود را پرداخت کنند و از تخفیف ۱۵ درصدی تا پایان خردادماه برخوردار شوند.

وی نحوه پرداخت عوارض مشاغل را نیز توضیح داد و تصریح کرد: مشاغلی مانند وکلا، پزشکان و حِرف وابسته نیز باید برای پرداخت عوارض سالانه مشاغل خود به شهرداری مراجعه کرده و امیدواریم به‌زودی امکان پرداخت الکترونیکی عوارض مشاغل نیز فراهم شود.

وحیدنیا در پایان با تأکید دوباره پرداخت عوارض اصناف و مشاغل تا پایان خردادماه خاطرنشان کرد: فرصت تخفیف ۱۵ درصدی عوارض سال ۱۴۰۰ تمدید نخواهد شد و امیدواریم شهروندان با مراجعه به‌موقع از فرصت این تخفیف استفاده کرده و شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب یاری کنند.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.