کشتی‌گیر قمی راهی المپیک توکیو می‌شود

رئیس هیئت کشتی قم گفت: نام علیرضا نجاتی کشتی‌گیر قمی در لیست اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو قرار گرفت تا پس از ۳۲ سال، ورزش قم بار دیگر دارای نماینده در این رویداد مهم ورزشی باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشتی‌گیر قمی راهی المپیک توکیو می‌شود
شناسه : 37432 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، هادی علیایی با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک ۲۰۲۱ توکیو توسط سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: علیرضا نجاتی کشتی‌گیر قمی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای پرچم مقدس جمهوری اسلامی در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی تأکید کرد: علیرضا نجاتی که با کسب عنوان سومی در رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست آورده، از امیدهای کسب مدال کشورمان در بازی‌های المپیک است.

رئیس هیئت کشتی قم افزود: بدین‌ترتیب بعد از مهدی مرادی‌گنجه که در سال ۱۹۸۸ از رشته کشتی فرنگی سهمیه حضور در بازی‌های المپیک سئول را برای ورزش قم به دست آورد، این دومین بار است که ورزش این استان صاحب سهمیه المپیک شده است.

علیایی ادامه داد: علیرضا نجاتی جوان آینده‌دار و موفق کشتی فرنگی استان قم است که از سن نوجوانی عضو تیم‌های ملی اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی مختلف است و تجربیات و مدال‌های ارزشمندی از مسابقات آسیایی و جهانی این رشته کسب کرده است.

رقابت های کشتی بازی المپیک توکیو روزهای ۱۰ تا ۱۶ مردادماه برگزار می شود.

علاوه بر نجاتی، محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن ۷۷ کیلوگرم،‌ محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم و همچنین امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دیگر نمایندگان کشتی کشورمان در رقابت های المپیک توکیو هستند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.