انتخاب اعضای شورای شهر بر اساس تخصص و تجربه باشد

شهردار قم، شورای اسلامی شهر را نهادی تخصصی و اثرگذار در امور شهری دانست و گفت: انتخاب اعضای شورای شهر می‌بایست بر اساس تخصص و تجارب نامزدهای انتخابات، انجام پذیرد تا یک شورای متخصص و حرفه‌ای شکل بگیرد و مسیر توسعه، عمران، آبادانی و تحول در شهر هموار شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتخاب اعضای شورای شهر بر اساس تخصص و تجربه باشد
شناسه : 37415 | انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم برگزار خواهد شد، با تأکید بر لزوم تلاش در جهت دعوت شهروندان برای حضور پرشور و مشارکت فعال در انتخابات، بر بسیج تمامی ظرفیت‌های شهرداری قم بدون هیچ‌گونه جهت‌گیری سیاسی و حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

شهردار قم، انتخابات را از اصلی‌ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعیین‌کننده راه و مسیر پیشرفت و آبادانی کشور دانست و افزود: با حضور ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی، هم مشروعیت نظام تقویت‌شده و هم سرنوشت کشور به دست مردم و با انتخاب آنان رقم خواهد خورد.

سقائیان‌نژاد، اهمیت انتخابات شورای شهر را یادآور شد و ادامه داد: شورای شهر در حقیقت حلقه واسط ارتباط شهروندان و حضور آنان در عرصه مدیریت شهری است و از طریق شوراهاست که شهروندان یک شهر می‌توانند در سطحی وسیع در امور شهر خود تاثیرگذار باشند.

شهردار قم، شورای شهر را نهادی تخصصی و اثرگذار در امور شهری دانست و اذعان داشت: انتخاب اعضای شورای شهر می‌بایست بر اساس تخصص و تجارب نامزدهای انتخابات انجام پذیرد تا یک شورای متخصص و حرفه‌ای ایجاد و با رویکرد همکاری و تعامل سازنده شورا و شهرداری، مسیر توسعه، عمران، آبادانی و تحول در شهر هموار شود.

وی با اعلام آمادگی کامل مجموعه شهرداری قم برای ارائه خدمات در راستای افزایش مشارکت همگانی حضور در انتخابات گفت: از ابتدای برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی در مجموعه مدیریت استان، شهرداری قم همراه با ستاد انتخابات استان و عضویت فعال در کمیته‌های مختلف این ستاد از جمله کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی وظایف و مأموریت‌های محول شده را به پیش برده و با تمام توان اجرا نموده است.

شهردار قم همچنین استفاده کامل از تمامی ظرفیت‌های مجموعه شهرداری در حوزه ستاد، مناطق هشت‌گانه و سازمان‌های تابعه برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر انتخابات را مورد تأکید قرار داد و افزود: پیش‌بینی‌های لازم برای خدمات‌رسانی در روز انتخابات و در شعب اخذ رأی و پشتیبانی‌های لازم در حوزه‌های مختلف با هماهنگی ستاد انتخابات استان توسط شهرداری قم انجام شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.