ثبت‌نام ۱۳ هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن

استاندار قم از ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار نفر از شهروندان قم در دوره جدید ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و خواستار تسریع در تصویب الحاق ۵۶۰ هکتار از اراضی پردیسان برای پاسخگویی به این نیاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت‌نام ۱۳ هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن
شناسه : 37370 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست که امروز به صورت ویدئوکنفرانسی در شورای عالی شهرسازی ایران به ریاست وزیر راه و شهرسازی سخن می گفت به موضوع الحاق روستای جمکران به شهر قم اشاره و بیان کرد: موضوع الحاق جمکران به قم یکی از خواسته ها و انتظارات مردم و اهالی آن روستا بود که خوشبختانه با تلاش و پیگیری های به عمل آمده به سرانجام رسید و نهایی شد.

وی همچنین به کثرت متقاضیان مسکن بر اساس ثبت نام انجام گرفته در سامانه طرح اقدام ملی مسکن توجه داد و تصریح کرد: برنامه ریزی استان برای انتقال متقاضیان مسکن اقدام ملی از شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی به قم عملیاتی شده است.

استاندار قم ابراز امیدواری کرد با تسریع در تصویب الحاق اراضی ملی ۵۶۰ هکتاری در زمینه تأمین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی در استان، مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تاکنون و در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان بیش از ۱۳ هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که با الحاق اراضی یاد شده به قم می توانیم پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.

استاندار قم همچنین در این نشست از اقدامات وزیر راه و شهرسازی و مجموعه سازمان شهرسازی ایران درباره الحاق ۶۳ هکتار از اراضی دولتی تقدیر کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.