تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و محیط زیست قم امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری مشترک فرهنگی و هنری، ادبی و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اداره کل محیط زیست قم به امضا رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و محیط زیست قم امضا شد
شناسه : 37360 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فرهنگی و هنری، ادبی و آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اداره کل محیط زیست قم به امضا رسید.

 تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و محیط زیست قم

حامد حجتی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این جلسه با اشاره به اهمیت آموزش مسائل زیست محیطی در میان کودکان، خاطرنشان کرد: اصلاح سبک زندگی در جهت حفاظت از محیط زیست می‌تواند با فعالیت‌های خوب آموزشی و فرهنگی برای سنین پایین تر تحقق یابد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون با اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، بر ضرورت استفاده و بهره مندی از ظرفیت های هر دو دستگاه برای رسیدن به اهداف ارزشمند زیست محیطی تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی های کوتاه و بلندمدت داشته باشیم و در کنار یکدیگر برای نجات طبیعت و محیط زیست نقش آفرینی کنیم.

 تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و محیط زیست قم

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در جلسه امضای این تفاهم‌نامه، محیط زیست را اولویت مهم امروز همه کشورها دانست و گفت: با بروز و ظهور چالش ها و بحران های متعدد زیست محیطی در سطح جهان، انسان ها نتیجه غفلت و فعالیت های مخرب خود در برابر طبیعت را مشاهده کرده اند.

سید رضا موسوی مشکینی بر ضرورت حفاظت و پاسداری از طبیعت و محیط زیست از سوی همه مردم و مسئولان تأکید کرد و گفت: امروزه حفظ و حراست از محیط زیست به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و دولت‌ها و مردم باید وظایف خود در برابر طبیعت و محیط زیست را به خوبی بدانند و به آن عمل کنند.

وی با بیان اینکه محیط زیست یک علم میان رشته‌ای است و حفاظت از آن مستلزم فعالیت های گوناگون علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، گفت: بدون تردید آموزش و فرهنگسازی در سنین کودکی و نوجوانی از ماندگاری و تأثیرگذاری مضاعفی برخوردار بوده و برای بهره مندی از این ظرفیت عظیم باید برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به قدمت، مقبولیت و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اهمیت فعالیت های زیست محیطی در این مجموعه را مورد توجه قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و اقدامات مؤثر آموزشی و فرهنگی زیست محیطی در میان کودکان، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسبی در سطح جامعه داشته باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.