اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم

به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ۱۵۷ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به مددجویان اهدا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم
شناسه : 37338 | انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مراسم اهدای ۱۵۷ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور آیت الله سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، خدرویسی معاوت سلامت و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران استانداری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

خدرویسی معاون سلامت و خانواده کمیته امدد امام خمینی(ره) با بیان اینکه امروز بیش از ۵ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، گفت: کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت به افراد تحت پوشش خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۴ هزار سری جهیزیه و ۷۰ هزار قلم کالا با اعتباری نزدیک به ۲۱۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به خانواده های نیازمند اهدا شده و در دهه کرامت ۵۵ هزار کولر آبی و ۲۵ هزار کولر گازی به مردم نیازمند مناطق گرمسیری اهدا شده است.

در ادامه میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه ما امسال ۱۴۰۰ کمک هزینه ازدواج برای نیازمندان خواهیم داشت، افزود: هر سری جهیزیه به ارزش ۲۴ میلیون تومان است که در سری اول ۱۵۷ جهیزیه و کمک هزینه ازواج به ایتام اهدا شده است.

وی با بیان اینکه ما در استان قم به خاطر روحیه ایثار و انفاق مردم مشکل منابع نداریم، افزود: در طول سال جاری ۵۶۲ میلیارد تومان برای رفع فقر و نیاز مردم هزینه خواهد شد تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را کم کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اهدای ۱۵۷ جهیزیه و کمک هزینه در دهه کرامت به ایتام استان قم گفت: از این تعداد ۲۶ مورد به زنانی که ازدواج مجدد داشته اند، ۲۳ مورد به افراد نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد نبوده اند، ۴۷ مورد پسرانی که نیاز به کمک هزینه برای ازدواج داشته‌اند و ۶۱ مورد دختران ایتام تحت پوشش کمیته امداد بوده اند تعلق گرفته است.

 اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم

 اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم

 اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم

 اهدای ۱۵۷ جهیزیه به نیازمندان قم

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.