پروژه‌های عمرانی و ترافیکی قم شتاب می‌گیرد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه‌های عمرانی و شهری با وجود برخی از مشکلات مالی و نوسانات شدید قیمتی، با اولویت و ترتیب به بهره‌برداری رسیده یا در حال تکمیل هستند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه‌های عمرانی و ترافیکی قم شتاب می‌گیرد
شناسه : 37262 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک امامی با اشاره به اقدامات و عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۹۹ پروژه‌های عمرانی و زیربنایی متعددی در شهر قم اجرا شد که از ابتدای سال جاری  نیز با قوت بیشتر و با تمام امکانات در حال اجرا و پیشبرد اهداف برنامه‌ریزی‌شده هستیم که امیدواریم غالب این پروژه‌ها در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی، ترافیکی و شهری در سال گذشته و امسال حتی در ایام تعطیلات فعال بوده و توسط این سازمان در حال اجراست، ابراز کرد: از آن جمله می‌توان به تولید و توزیع آسفالت معابر و شوارع، تقاطع غیر همسطح جعفریه، پروژه شهدای روحانیت، پروژه آب‌درمانی استخر، اجرای رمپ D پل شهرک قدس، اجرای رمپ چهارم پل بزرگ ۹ دی، اجرای زیرگذر جمهوری از میدان امام حسین(ع) تا تقاطع یادگار امام (ره) اشاره کرد.

میریک امامی خاطرنشان کرد: با حمایت‌ها و پیگیری‌های شهردار قم هیچ پروژه‌ای در شهر طی سال‌های گذشته ناتمام نمانده و با وجود برخی از مشکلات مالی و نوسانات شدید قیمتی در تهیه میلگرد و بتن؛ با اولویت و ترتیب پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده یا در حال تکمیل است.

وی یادآور شد: اجرای پروژه‌های شهری قم در سال جاری نیز با اراده قوی مدیران شهرداری، نسبت به گذشته از شتاب بیشتری برخوردار خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.