مراسم افتتاح پروژه‌های شهری قم به تعویق افتاد

شهرداری قم اعلام کرد به دلیل هم‌زمانی دهه کرامت با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مراسم افتتاح پروژه‌ها به بعد از ایام انتخابات موکول شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراسم افتتاح پروژه‌های شهری قم به تعویق افتاد
شناسه : 37240 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اجرای پروژه‌های شهری در گستره هشت منطقه شهر قم از سال ۱۳۹۴ و بر اساس سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برش‌های پنج‌ساله این سند در قالب برنامه‌های عملیاتی که اولین آن با عنوان «قم ۱۴۰۰» روزهای پایانی اجرای خود را سپری می‌کند، در طول این ۶ سال با قوّت و جدیت دنبال شده است و به‌زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهیم بود.

اجرای پروژه‌های عمران شهری که در طول سال‌های گذشته با شتابی چشم‌گیر مواجه شده و در نقاط مختلف شهر قم برای تمامی شهروندان ملموس بوده، ازجمله اقداماتی است که شهر قم را متحول ساخته و نکته مهم‌تر در این خصوص اجرای این پروژه‌ها بر اساس برنامه‌ریزی، نیازسنجی و زمان‌بندی اجرایی است که به‌رغم وجود مشکلات مختلف در تأمین هزینه‌ها و نیاز به رفع موانع مختلف، باقدرت به اجرا درآمده است.

اجرای پروژه‌های شهری در سال ۱۴۰۰ با قوّت و توان مضاعف مجموعه شهرداری قم ادامه دارد و همچنان کارگاه‌های فعال عمرانی در نقاط مختلف شهر دیده می‌شوند و با اجرای طرح «قم در مسیر تحول» هر هفته شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف در زمینه‌های مدیریت پسماند، فضای سبز، فنی و عمرانی، فرهنگی هنری ورزشی، سرمایه‌گذاری، حمل‌ونقل و ترافیک، معماری و شهرسازی و برنامه‌ریزی هستیم که یکی پس از دیگری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ پروژه کلان و بزرگ شهری با طی مراحل اجرایی، به افتتاح رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. رویکرد ویژه‌ای که در اجرای این پروژه‌ها دنبال شده است علاوه بر رفع مشکلات و نیازهای شهری، افزایش شورونشاط اجتماعی شهروندان و زائرین این شهر مقدس بوده است و پروژه‌هایی با محوریت ایجاد زیرساخت‌های رفاه عمومی شامل بوستان‌های شهری، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری نوین بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها را شامل می‌شود و با اجرای آن‌ها ضعف زیرساخت‌های شهر قم در این بخش نیز تا حدودی مرتفع خواهد شد.

تلاش خادمین شهر با تلاش و کوشش بی‌وقفه و پیوسته، ارتقای سطح زندگی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در شرایط فعلی جامعه و مشکلات موجود ازجمله شیوع ویروس منحوس کرونا و همچنین وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه بوده و ایجاد نشاط و انگیزه در شهروندان و جلب مشارکت بیشتر آنان را از طریق خدمت‌رسانی شایسته دنبال می‌کند.

به‌رسم سال‌های گذشته، ایام دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) فرصتی بود برای افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری در مناطق هشت‌گانه شهر قم که امسال با توجه به هم‌زمانی این ایام با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و لزوم تلاش همگانی برای افزایش مشارکت در انتخابات، برنامه‌ریزی برگزاری مراسم افتتاح به بعد از ایام انتخابات موکول شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.