آخرین جزئیات ساخت سریال حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از بررسی فیلمنامه سریال حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: خط قرمز آستان مقدس نمایش چهره بانوی کرامت بود که به سازندگان سریال نیز اعلام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین جزئیات ساخت سریال حضرت معصومه(س)
شناسه : 37150 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام مهدی احمدی در رابطه با آخرین روند ساخت سریال حضرت معصومه(س) به کارگردانی جواد افشار، گفت: سال گذشته نگارش فیلمنامه سریال به پایان رسید و ده قسمت نخست سریال از نظر محتوایی توسط حجت‌الاسلام احمد عابدی کارشناس مذهبی و تاریخی بررسی شد و اشکالاتی که در فیلمنامه وجود داشت، برای بازنگری به سازندگان سریال منتقل شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون فیلمنامه ده قسمت دوم سریال نیز در اختیار حجت الاسلام عابدی قرار دارد که امیدواریم هرچه سریعتر جلسه مشترک با عوامل سریال برگزار شود تا اشکالات متن منتقل شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت، افزود: سازندگان سریال بعد از بررسی ده قسمت پایانی و پیش از آغاز تصویربرداری، فیلمنامه را به انیمیشن تبدیل می‌کنند تا اثر پیش از اجرای نهایی دیده شود و اگر باز اصلاحاتی لازم بود، انجام شود.

وی، ویژگی ممتاز سریال حضرت معصومه(س) را کار پژوهشی و مطالعاتی قوی دانست و افزود: سازندگان سریال، ۱۰ سال در رابطه با محتوای این اثر تلاش کردند و خوشبختانه این کار با قلم فاخری نوشته شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه در این مجموعه سینمایی و سریالی، چهره حضرت معصومه(س) نشان داده نخواهد شد، گفت: این موضوع به عنوان یک خط قرمز از طرف آستان مقدس به سازندگان سریال مطرح شد چراکه جنبه تقدس بانوی کرامت باید رعایت شود. 

احمدی همچنین از ساخت مستند حضرت معصومه(س) با مشارکت عتبه حسینی خبر داد و گفت: این مستند شصت دقیقه‌ای در حال مراحل نهایی است و متن و محتوای آن از سوی حجت الاسلام عبدالرحیم حجتی و حجت الاسلام احمد عابدی تأیید شده است.

نوشته های مشابه
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.