شهربازی بوستان علوی قم بازگشایی شد

معاون دادستان قم با تأکید بر اینکه تحقیقات درباره علت حادثه در شهربازی بوستان علوی ادامه دارد، از رفع پلمب این مرکز تفریحی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهربازی بوستان علوی قم بازگشایی شد
شناسه : 37148 | انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، حمزه زارعی معاون دادستان قم از رفع پلمب شهربازی بوستان علوی در عصر پنجشنبه ۲۰ خرداد خبر داد و اعلام کرد: بهره‌بردار شهربازی بوستان علوی متعهد شد پس از رفع پلمب نسبت به اخذ و تمدید استاندارد، افزایش ایمنی وسایل شهر بازی، سپری کردن دوره‌های آموزشی اپراتورهای وسایل شهربازی اقدام کند و پس از تأیید استانداردهای لازم از سوی اداره کل استاندارد، شروع به فعالیت کند.

معاون دادستان قم تصریح کرد: تحقیقات در خصوص علت حادثه ادامه داشته و با توجه به پیشگیری از حوادث احتمالی دیگر برای شهروندان عزیز، استفاده از وسیله حادثه‌ساز تا مشخص شدن علت حادثه و اطمینان از ایمنی کامل ممنوع است.

این مقام قضایی گفت: دادستانی به محض اطلاع از این حادثه به موضوع ورود و ضمن دستور پلمب شهربازی، تحقیقات در خصوص علل وقوع حادثه را آغاز کرد.

زارعی تصریح کرد: دادستانی همواره در حال رصد مستمر حوادث شهر در راستای احقاق حقوق شهروندان است و تلاش دارد ضمن پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه با عاملین برخورد قانونی صورت گیرد.

گفتنی است شامگاه پنجشنبه ۱۳ خرداد در حادثه‌ای در شهربازی بوستان علوی، تاب پرنده از محور خود خارج شده و با تیر برق کنار آن برخورد پی در پی داشته و ضمن ایجاد ترس و وحشت برای شهروندان، موجب آسیب دیدن جزئی برخی حاضرین شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.