بودجه سیصد میلیارد ریالی عمرانی پردیسان در سال ۱۴۰۰

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از بودجه سیصد میلیارد ریالی عمرانی جهت توسعه و آبادانی هرچه بیشتر منطقه پردیسان در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بودجه سیصد میلیارد ریالی عمرانی پردیسان در سال ۱۴۰۰
شناسه : 37068 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰ منطقه، اظهار داشت: بودجه در نظر گرفته‌شده پردیسان برای سال جاری ۷۵۰میلیارد ریال است که ۳۰۰میلیارد ریال آن بودجه عمرانی بوده و الباقی صرف مواردی همچون رفت‌وروب، جمع‌آوری زباله، نگهداری فضای سبز و دیگر موارد می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه میزان درآمد منطقه بیشتر از هزینه‌ای است که برای توسعه و نگهداری آن می‌شود، اذعان کرد: توسعه و نگهداری هرچه مناسب‌تر منطقه در گروی همکاری بیشتر شهروندان است.

وی با تأکید بر اینکه همکاری مردم دارای دو بعد فرهنگی و مالی است، اضافه کرد: در بعد فرهنگی انتظار از شهروندان می‌رود در راستای تنظیف محیط شهری و نگهداری و جلوگیری از آسیب رساندن به فضای سبز و دیگر موارد با شهرداری همکاری کنند و در زمینه مالی نیز شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض خود مدیریت شهری را در ارائه خدمات هرچه مناسب‌تر یاری رسانند.

رمضانی در پایان تخفیف ۳۰درصدی عوارض پسماند تا پایان شهریورماه را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با تخفیف‌های ارائه‌شده، با پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب یاری رسانند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.