بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس از میدان حضرت ولی‌عصر(عج) تا میدان بقیه‌الله خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس
شناسه : 37063 | انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا میدان بقیه‌الله، اظهار کرد: این محور با توجه به اینکه کاربرد دوگانه دارد و هم به‌عنوان محور شهری برای دسترسی به مسجد مقدس جمکران بوده و هم یکی از مسیرهای ورودی شهر محسوب می‌شود، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۱.۶ کیلومتر است و زیبایی منظر آن اهمیت بالایی دارد، گفت: احداث فضای سبز بلوار خلیج‌فارس از سال ۸۶ آغاز شد و با توجه به اینکه مسیر مترو زیر این محور در حال احداث بوده اقدامات خاصی در آن انجام نشد و با توجه به اینکه احداث تونل تکمیل‌شده و محور هم اهمیت خاصی دارد تصمیم بر آن شد که در افزایش زیبایی این محور اقداماتی انجام شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: طراحی فضای سبز انجام‌شده و رفیوژ وسط دارای زیتون مثمر است و برای تکمیل فضای سبز محور از گونه‌های سازگار و زینتی استفاده‌شده و برای اجرا ابلاغ‌شده است.

جوادیان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که طی دو ماه آینده عملیات بهسازی فضای سبز این محور با استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار تکمیل شود.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.