آغاز مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در قم

مدیرکل راه و شهرسازی قم از آغاز مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در قم خبر داد و گفت: سهم شهر قم برای ثبت‌نام این مرحله، تعداد یک هزار و ۷۵۵ واحد است و با تکمیل این تعداد، سامانه اقدام ملی برای ثبت‌نام شهروندان قمی بسته خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در قم
شناسه : 37046 | انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری از  آغاز مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در قم خبر داد و عنوان کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۹ خرداد از طریق نشانی اینترنتی https://tem.mrud.ir/  «سامانه طرح اقدام ملی تولید مسکن» ثبت‌نام کنند.

صبوری اضافه کرد: سهم شهر قم برای ثبت‌نام این مرحله تعداد یک هزار و ۷۵۵ واحد است و با تکمیل این تعداد، سامانه اقدام ملی برای ثبت‌نام شهروندان قمی بسته خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم، در مرحله اول ثبت‌نام طرح مسکن اقدام ملی تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند و بعد از پالایش و انصراف بعضی از متقاضیان، تعداد یک هزار و ۷۵۵ متقاضی ریزش داشته‌ایم که این ثبت‌نام به‌منظور تکمیل ظرفیت مرحله اول شهر قم انجام می‌گیرد.

وی در خصوص شرایط متقاضیان برای ثبت‌نام گفت: با توجه به قانون ساماندهی این طرح، سبز بودن فرم(ج) یعنی عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین مسکونی، واحد مسکونی و یا امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن، داشتن سابقه سکونت ۵ ساله در محل موردنظر، سرپرست خانوار یا متاهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن دست‌کم ۳۵ سال ازجمله شرایط در نظر گرفته‌شده است.

وی اظهار داشت: در مرحله اول ثبت‌نام، چهار هزار و ۴۰۰ متقاضی و در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۷۷۰ متقاضی در شهر جدید امیرکبیر ثبت‌نام کرده‌اند.

صبوری در خصوص جزییات ساخت مسکن ملی گفت: بر اساس شیوه‌نامه طرح مسکن اقدام ملی، هزینه ساخت با آورده متقاضی است و قیمت هر مترمربع بر مبنای قیمت تمام‌شده لحاظ می‌شود.

وی یادآور شد: افرادی که در مراحل قبل، ثبت‌نام نموده و به‌عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام‌شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.