تولید فیلم داستانی با موضوع «عفاف جنسی» در قم

سید مهدی میرغیاثی فیلمساز قمی گفت: با همکاری میز عفاف و حجاب دفتر تبلیغات اسلامی، فیلم کوتاه داستانی «ناگهان گذشته» و مستند کوتاه «لحظه» با موضوع عفاف جنسی قبل از ازدواج ساخته شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تولید فیلم داستانی با موضوع «عفاف جنسی» در قم
شناسه : 37003 | انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی، سید مهدی میرغیاثی با اشاره آثار جدید خود، گفت: با همکاری میز عفاف و حجاب دفتر تبلیغات اسلامی، فیلم داستانی «ناگهان گذشته» در ۱۳ دقیقه و مستند کوتاه «لحظه» در ۲ دقیقه ساخته شد.

وی با اشاره به مراحل زمان بندی تولید این فیلم داستانی و مستند کوتاه، گفت: تهیه فیلمنامه این دو اثر حدود سه ماه و پیش تولید آن در یک ماه و نیم انجام شد و در نهایت کار با فیلمبرداری به سرانجام رسید.

این فیلمساز قمی ادامه داد: موضوع این آثار عفاف جنسی قبل از ازدواج بود و باید به گونه ای عمل می‌کردیم که هم حرف‌مان را بزنیم و هم آسیبی به همراه نداشته باشد.

میرغیاثی تصریح کرد: این‌گونه آثار در فرم و اجرا با دیگر فیلم‌ها متفاوت هستند و در بیان مطالب، دست ما به طور کامل باز نیست و پرده پوشی‌هایی لازم است.

وی افزود: مسائل جنسی شاخه‌های متفاوتی دارد که پرداختن به آن‌ها نیز با سختی‌های ویژه‌ای همراه است و از آنجا که این اثر منتسب به دفتر تبلیغات اسلامی است، حساسیت‌ها و سختی‌های آن نیز دو چندان می‌شود و در کنار این، سختی‌های دیگری نظیر مشکلات بودجه‌ای وجود دارد.

این فیلمساز حوزوی ادامه داد: متأسفانه تمرکز تمام امکانات حرفه‌ای در تهران است و قم نیز مانند سایر شهرستان‌ها، یک شهر حرفه‌ای برای فیلمسازی نیست و برای دسترسی به لوکیشن و بازیگر با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی در خصوص موفقیت این دو فیلم گفت: ما همه تلاش خود را در تولید این دو فیلم و تهیه فیلنامه خوب به کاربستیم و از آنجا که هنوز کار به اکران عمومی نرسیده، باید ببینیم چه بازخوردی از مخاطبان دریافت می‌کنیم و البته زمان پخش فیلم هم در این بازخوردها مؤثر است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • مخاطب

    تاریخ : 19 - خرداد - 1400

    مستند ۲ دقیقه‌ای؟!
    واقعا مستند ۲ دقیقه‌ای؟!
    خوب بفرمایید تیزر ساختن دیگه 😂😂😂😂


    پاسخ