واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات در قم منتفی شد/ برخی نهادها نسبت‌به انتخابات بی‌تفاوتند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه واکسیناسیون کادر اجرایی انتخابات و اصحاب رسانه در مقطع کنونی قابلیت اجرایی ندارد، گفت: با توجه به اینکه ۱۲ روز به انتخابات مانده، هماهنگی بین بخشی برای این مسئله امکان‌پذیر نیست اما به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام اصول بهداشتی در شعب اخذ رأی رعایت شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات در قم منتفی شد/ برخی نهادها نسبت‌به انتخابات بی‌تفاوتند
شناسه : 36947 | انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، بیژن سلیمان‌پور در چهل و هفتمین جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی بیماری کرونا گفت: پیک چهارم کرونا با شدت آغاز شد و متأسفانه خسارات بسیار جانکاهی به‌واسطه از دست رفتن تعدادی از هم‌وطنان در کشور به‌جای گذاشت.

وی افزود: در حال حاضر این بیماری تا حدودی به ثبات رسیده است و نمودارها میل به پایین آمدن و نزولی شدن دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اینکه کرونا نشان داد اصلاً قابل پیش‌بینی نیست و آسیب‌های زیادی دارد، ادامه داد: کرونا قطعاً درمان دارد و درمانش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات است.

سلیمان‌پور همچنین با اشاره به تبلیغ دشمنان و ستون پنجم برای جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات به بهانه کرونا، گفت: اصحاب رسانه کمک کنند تا به مردم اطمینان خاطر بدهیم که تمام اصول بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی رعایت می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: پیش از فرارسیدن روز انتخابات، وضعیت قم زرد یا آبی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به واکسیناسیون کادر اجرایی انتخابات و اصحاب رسانه، بیان کرد: این مسئله در مقطع کنونی قابلیت اجرایی ندارد و جزو مفروضاتی بود که اگر اتفاق می‌افتاد بهتر بود؛ با توجه به این‌که ۱۲ روز به انتخابات مانده است، هماهنگی بین بخشی برای این مسئله امکان‌پذیر نیست.

به گفته سلیمان‌پور، از سوی دیگر تزریق واکسن از فاز دوم ایمنی ایجاد می‌کند که با توجه به فرصت کم تا انتخابات، از منظر پزشکی نیز فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه قم از نظر تعداد افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند، پایین‌تر از میانه جدول کشور قرار دارد، افزود: اصحاب رسانه باید نسبت به لزوم واکسن و مسائل پیرامونی آن تفهیم شوند تا نسبت به فرهنگ‌سازی واکسیناسیون در جامعه اطلاع‌رسانی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان این که حواسمان باشد دشمن سوار بر گرانی و کاستی‌های نظام نشود، تاکید کرد: یکی از الزامات مشارکت حداکثری، تضمین و دلگرمی دادن به مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

سلیمان‌پور همچنین با انتقاد از عدم تبلیغات محیطی توسط برخی دستگاه‌های اجرایی، گفت: این مسئله ربطی به پول و منابع ندارد؛ بلکه برخی نسبت به انتخابات بسیار بی‌تفاوت هستند.

معاون استاندار قم همچنین تاکید کرد: با هر رسانه‌ای که نسبت به انتخابات تشکیک ایجاد کند، باید برخورد شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مراقبت و هوشیاری، ۲۸ خرداد برای ملت و نظام سربلندی و عزت به ارمغان آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین دربخش دیگری از سخنان خود به موضوع آسیب دیدن برخی وسایل برقی شهروندان اشاره کرد و گفت: بخشی از آسیب دیدن وسایل برقی به دلیل سرقت کابل‌هاست و بخشی از این سرقت‌ها نیز توسط کارگران پیمانکارانی است که برای شرکت برق کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای حل این مشکل تاکید شده است محافظت‌ها افزایش یابد تا زمانی که به نقطه مطلوب برسیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.