مدیرکل منابع طبیعی قم در نشست با خبرنگاران تشریح کرد

جزئیات برنامه‌های هفته منابع طبیعی در قم/ مراسم درختکاری با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل منابع طبیعی قم گفت: مراسم روز درختکاری با حضور معاون رئیس جمهور در روز شانزدهم اسفندماه در پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) قم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات برنامه‌های هفته منابع طبیعی در قم/ مراسم درختکاری با حضور معاون رئیس جمهور برگزار می‌شود
شناسه : 3691 | انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمدتقی سجادی در نشست خبری با اصجاب رسانه با موضوع «برنامه های هفته منابع طبیعی»، اظهار کرد: شعار هفته منابع طبیعی امسال «منابع طبیعی بزرگ‌ترین سرمایه ملی» است.

وی، همه مردم را در قبال منابع طبیعی مسئول دانست و افزود: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و به همین دلیل همگان باید به رسالت خود در این مسئولیت اجتماعی عمل کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قم، از آغاز فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: حضور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در گردهمایی روحانیون استان قم، برگزاری مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آبخیزداری و دیدار با علما و مراجع تقلید از جمله برنامه هایی بود که از پیش از آغاز هفته منابع طبیعی انجام شد.

سجادی با بیان اینکه امسال آغاز رسمی برنامه‌های هفته منابع طبیعی با جشن درختکاری در دانشگاه‌ علوم پزشکی و همچنین با حضور دوست‌داران حوزوی طبیعت برگزار می‌شود، گفت: همچنین مراسم روز درختکاری با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در روز شانزدهم اسفندماه در پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) انجام می شود.

وی در ادامه تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی افزود: چهاردهم اسفندماه برنامه میثاق با شهدا در راستای پاسداشت مقام شهیدان در آغاز هفته منابع طبیعی برگزار می شود.

مدیرکل منابع طبیعی قم افزود: همچنین در روز جمعه با شعار منابع طبیعی، مردم، ائمه جمعه و جماعات در برنامه «رقابت در خدمت» در مصلی قدس حضور یافته و به مشکلات مردم پاسخ خواهیم داد.

سجادی افزود: قبل از پایان نماز جمعه نیز غرس نهال با حضور آیت‌الله اعرافی و دیگر شخصیت‌های حوزوی انجام خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در روز هجدهم اسفند با حضور جمعی از مدیران ارشد و دادستان قم خبر داد و گفت: در این نشست از افراد مرتبط با حوزه‌های انتظامی و حفاظتی منابع طبیعی تجلیل می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی قم ادامه داد: ۲۰ اسفند با عنوان منابع طبیعی، مردم، بسیج و همیاران طبیعت، برنامه بوته‌کاری در محدوده‌های بیابانی با حضور گروه‌های مختلف در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی دبیر ستاد امر به معروف انجام می‌شود.

دبیر ستاد هفته منابع طبیعی استان قم یادآور شد: ۲۱ اسفندماه نیز ارائه دستاوردهای تحقیقاتی منابع طبیعی با مشارکت مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی را در دستور کار داریم که سالانه در این مرکز طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با منابع طبیعی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.