آموزش تفکیک پسماند به باغبانان فضای سبز قم

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: دوره آموزشی تفکیک پسماند شهری از مبدأ برای بیش از ۱۵۰۰ نفر از پرسنل باغبان و سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهرداری برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آموزش تفکیک پسماند به باغبانان فضای سبز قم
شناسه : 36909 | انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اینکه تفکیک پسماند از مبدأ یک وظیفه همگانی بوده و پسماند شهری منبع اقتصادی پایان‌ناپذیری است، بیان کرد: ایجاد فرهنگ این موضوع در بین شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: شهرداری قم بر این موضوع تأکید دارد که تفکیک از مبدا از بدنه شهرداری آغاز شده و همگام با آن آموزش شهروندان نیز صورت گیرد چراکه تفکیک پسماند و بازیافت آن هزینه‌های مدیریت پسماند را به شدت کاهش خواهد داد و کمک زیادی به اقتصاد شهری می‌کند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: در همین راستا با توجه به اینکه کارگران سازمان، نظافت فضای سبز را در دستور کار دارند، پسماند شهری در تمام موارد از گیاهی گرفته تا پلاستیک، چوب و… قابلیت استفاده مجدد دارند و به همین منظور آموزش ها به پرسنل باغبان داده شده تا شرایط بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار و ۵٠٠ نفر از کارکنان شامل باغبان، سرباغبان و کارشناس فضای سبز شهری در این دوره‌ها آموزش تفکیک پسماند از مبدأ را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.