ساعت کار ادارات قم تغییر کرد/ قطع برق مشترکین خانگی به حداقل می‌رسد

استاندار قم گفت: ساعت کار ادارات استان از روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساعت کار ادارات قم تغییر کرد/ قطع برق مشترکین خانگی به حداقل می‌رسد
شناسه : 36885 | انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان به موضوع مدیریت مصرف برق در ادارات پرداخت و گفت: البته کاهش ساعت کار ادارات می تواند مدیریت مصرف برق را به دنبال داشته باشد، اما عملا سبب تراکم ارباب رجوع می شود.

وی افزود: از این رو برای مدیریت مصرف برق، ساعت کاری ادارات از روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه به ساعت ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر می‌یابد و جابه‌جا می‌شود.

استاندار قم در ادامه بیان داشت: خوشبختانه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم استان سبب شده تا شیوع کرونا به روند نزولی در استان برسد.

سرمست افزود: البته کماکان نیاز به مراقبت ها و پرهیز از هر نوع عادی انگاری وجود دارد.

استاندار قم سپس به اهمیت توجه بیشتر مرکز بهداشت و رسانه های استان به امر واکسیناسیون کرونا پرداخت و گفت: باید شاهد استقبال بیشتر گروه های فراخوان شده به واکسیناسیون باشیم.

وی، همچنین میانگین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را در استان مطلوب دانست و اظهار کرد: البته نیاز به توجه بیشتر از سوی برخی بخش ها در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی احساس می شود که بازدیدهای مشترک مرکز بهداشت و دست اندرکاران این بخش ها می تواند رعایت بیشتر و بهتر شیوه نامه ها را در این بخش ها به دنبال داشته باشد.

استاندار قم در ادامه از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز خواست ضمن نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن ورزشی استان، گزارشی نیز در این باره به ستاد مدیریت بحران استان ارائه دهد.

وی همچنین به اهمیت موضوع مدیریت مصرف برق در همه بخش های اداری، صنعت، کشاورزی و خانگی توجه داد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی بابرنامه توأم با کار فرهنگی و اقناع سازی برای صرفه جویی باید در دستور کار باشد.

سرمست با تصریح بر اینکه قطعی برق در مصارف خانگی باید به حداقل برسد، اذعان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان فقط در شرایط اضطراری و آن هم با اعلام برنامه می تواند نسبت به قطعی برق مشترکان خانگی اقدام کند.

استاندار قم همچنین با تأکید بر جمع آوری رمزارزها از شرکت توزیع نیروی برق استان، نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی خواست همکاری لازم را با یکدیگر و در این موضوع داشته باشند.

سرمست در پایان سخنان خود به ممنوعیت سفر از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه هفدهم خرداد ماه اشاره کرد و نیروی انتظامی و حوزه سیاسی امنیتی استانداری را موظف کرد تا اقدامات لازم را در این موضوع انجام دهند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.