آسیب قطعی برق به چراغ‌های راهنمایی قم

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: قطعی‌ برق در روزهای گذشته باعث خارج شدن بسیاری از چراغ‌های راهنمایی تقاطع‌ها از مدار و سوختگی برخی از آن‌ها شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آسیب قطعی برق به چراغ‌های راهنمایی قم
شناسه : 36846 | انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به آسیب‌دیدگی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاطع‌ها در سطح شهر به‌واسطه قطعی برق؛ از اصلاح، تعمیر و تعویض این چراغ‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: با توجه به حجم گسترده خاموشی‌ها، بسیاری از چراغ‌های ترافیکی و راهنمایی از مدار خارج و برخی از آن‌ها دچار آسیب و سوختگی شدند که با حضور عوامل فنی و اجرایی و همچنین به‌کارگیری حداکثر توان عملیاتی سازمان، تلاش کردیم در حداقل زمان ممکن نسبت به رفع آسیب‌دیدگی‌ها و برگشت چراغ‌ها به مدار اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته اقدامات کارشناسی و شناسایی تقاطع‌های پرتردد سطح شهر قم انجام‌شده ولی به دلایلی از جمله عدم پرداخت سهم شهرداری از جرائم و تخلفات رانندگی توسط دولت، امکان اجرای آن نبوده و به‌محض دریافت مطالبات مذکور، شهرداری می‌تواند نسبت به تجهیز و نصب منابع تغذیه بدون وقفه اقدام کند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همکاری و هماهنگی سایر نهادها و ارگان‌ها در مواقع قطعی برق را در جهت روان‌سازی و ایمن‌سازی تردد شهری به خصوص در تقاطع‌ها را دارای اهمیت مضاعف عنوان کرد و گفت: با همکاری و همدلی سایر نهادهای مرتبط با حوزه حمل‌ونقل شهری و همچنین شرکت توزیع نیروی برق استان می‌توانیم با کاهش آسیب‌های قطعی برق، خدمات بهتر و ایمن‌تری را به شهروندان ارائه کنیم.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.