ممنوعیت مسافرت در تعطیلات نیمه خرداد

استاندار قم با بیان وضعیت نارنجی کرونا در قم گفت: طبق مصوبه جلسه ستاد ملی کرونا، رفت‌وآمدهای بین شهری در تعطیلات نیمه خرداد برای خودروهای شخصی ممنوع است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت مسافرت در تعطیلات نیمه خرداد
شناسه : 36781 | انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در حاشیه جلسه ملی مبارزه با کرونا که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران از ممنوعیت مسافرت در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد و اظهار داشت: در جلسه امروز مصوب شد که به منظور پیشگیری از بیماری کرونا، رفت و آمدهای ایام نیمه خرداد از ۱۴ تا ۱۶ خرداد محدود و کنترل شود.

استاندار قم در تشریح مصوبه ممنوعیت مسافرت در تعطیلات نیمه خرداد، گفت: تردد خودروهای شخصی از ظهر چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد ممنوع خواهد بود و برای شهرهای قرمز و نارنجی جریمه یک میلیون تومان و برای دیگر شهرها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در سپری کردن موج بیماری و کاهش ترددها ما را همراهی کنند به ویژه اینکه در حال کاهش بستری ها و فوتی ها هستیم.

سرمست عنوان کرد: همچنین از جامعه هدف در سنین بالای ۷۰ سال تقاضا داریم جهت دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و در جهت کاهش شیوع بیماری نیز شهروندان در ایام تعطیلات از مسافرت پرهیز کنند تا بتوانیم این موج را پشت سر بگذاریم و شاهد موج دیگری نباشیم.

وی یادآور شد: وضعیت قم، نارنجی و محدودیت‌ها براساس آن قابل اعمال است و انتظار داریم باید در کنترل وضعیت بیماری، همه شهروندان مشارکت‌های لازم را مثل گذشته داشته باشند.

خاطرنشان می‌شود استان قم که از ۱۸ فروردین‌ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته بود، از ۱۴ اردیبهشت‌ماه جاری وارد شرایط «نارنجی» شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.