تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد در قم

شهر بیست/ آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد در قم
شناسه : 3673 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، آیین تجلیل از هنرمندان انقلابی تئاتر مسجد قم با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در سالن اجتماعات مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد.

در این مراسم از فعالان و پیشکسوتان تأثیرگذار در روند تئاتر انقلاب، تئاتر مسجد در قم به این ترتیب از کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور، محمدرضا آزاد پژوهشگر و مدرس دانشگاه، اصغر نوبخت رئیس انجمن نمایش استان و صدیقه مشایخی از فعالان تئاتر قم تجلیل شد.

رئیس مرکز هنرهای نمایش حوزه هنری در بخشی از این مراسم، از روند رشد فعالیت دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد در قم پس از گذشت فقط یک سال از بازگشایی، ابراز شگفتی و رضایت کرد و  از دست اندرکاران این حرکت تشکر کرد.

وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه‌ای در حوزه هنری به منظور گسترش فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در استان‌ها و حمایت بیش از پیش حوزه هنری این فعالیت‌ها خبر داد.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از تأثیرگذاری فعالیت دفتر بچه‌های مسجد در فضای فرهنگی مساجد استان گفت و از جوانان و نوجوانان فعال در عرصه تئاتر مساجد خواست تا با جدیت به کار تئاتر ادامه دهند و از هنرمندان تئاتر کشور نیز خواست تا با این حرکت توجه داشته‌باشند.

اجرای تئاتر «اخلاق صاحبدلان» توسط بچه‌های مسجد امام زمان(عج) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.