خانواده زندانیان قم تکریم شدند

همزمان با روز حمایت از خانواده زندانیان، ۱۴۰ تَن از مادران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان قم طی آیینی با حضور مسئولان قضایی استان مورد تکریم قرار گرفتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانواده زندانیان قم تکریم شدند
شناسه : 36726 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، همزمان با پنجم خرداد روز ملی «نسیم مهر» روز حمایت از خانواده زندانیان، برنامه‌ ویژه‌ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری قم برگزار شد.

شروع این مراسم با تکریم و اطعام ناهار ۱۴۰ نفر از مادران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان در یکی از تالارهای شهر بود.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام مظفری در جمع خانواده زندانیان بیان داشت: مجموعه قضایی استان از رنج و ناراحتی خانواده زندانیان مطلع است چرا که این سرپرستان خانوار می‌توانستند در کنار خانواده خود باشد، ولی اکنون در زندان و به دور از کانون گرم خانواده هستند.

رئیس کل دادگستری قم ادامه داد: شما خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش ارتکاب مجدد جرم همسران خود دارید چه زمانی که فرد درون زندان متحمل حبس است و چه ایامی که به مرخصی آمده و یا آزاد می شود. شدیداً باید نسبت به قبل از وی مراقبت بیشتری داشته باشید. همچنین خواهش ما از شما این است که حواستان به فرزندانتان باشد، مبادا غیبت پدر موجب آسیب به آنها شود.

در ادامه رنجبر مدیر کل زندان‌های قم نیز در سخنانی گفت: مجموعه قضایی استان نهایت همکاری را با اداره کل زندان‌ها به ویژه در بخش حمایت از خانواده زندانیان دارند که به نوبه خود تشکر می‌کنم؛ به‌عنوان نمونه می‌توان به تسهیل شرایط اعطای امتیاز زندان باز، تمدید مرخصی زندانیان، توسعه اشتغال زندانیان درون زندان‌ها و مراکز بیرون زندان و حمایت از توانمند سازی خانواده زندانیان اشاره کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، فرزند دانش آموز نخبه یکی از زندانیان با خواندن دکلمه و شعری، گوشه‌ای از ناراحتی خود نسبت به نبود پدر را بیان کرد.

در ادامه این مراسم، ۱۸۵ بسته معیشتی از سوی ستاد فرمان اجرایی امام(ره) به خانواده زندانیان نیازمند اهدا شد.

همچنین بن‌های اهدایی خرید کالا و کیف و لوازم التحریر به شرکت کنندگان در این مراسم اعطا شد وفرزندان زندانیان به همراه مادران خود در مجتمع بازی رنگین کمان تفریح کردند.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.