دیواره سبز بلوار شهید سلیمانی تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: دیواره سبز در برخی بخش‌های بلوار شهید سلیمانی اجرا نشده بود که حالا در دستور کار قرارگرفته و در محدوده مناطق یک، دو، سه، چهار و هفت تکمیل خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دیواره سبز بلوار شهید سلیمانی تکمیل می‌شود
شناسه : 36720 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با تأکید بر اجرای دیواره سبز در بستر رودخانه قم و بلوار شهید سلیمانی به عنوان یکی از شریان‌های ترافیک، اظهار کرد: این محور اصلی‌ترین مسیر دسترسی به حرم مطهر است و ازلحاظ تردد و منظر شهری درجه و جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در بلوار شهید سلیمانی تصریح کرد: احداث فضای سبز در این محور با توجه به اینکه بستر رودخانه بوده و دچار مشکلات خاص خود است، همواره در دستور کار بوده و تقویت منظر شهری آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه به همین منظور احداث دیواره سبز بلوار در دستور کار مدیرت شهری بوده و به مرور در حال تکمیل است افزود: این پروژه از سال ۹۳ در این محور با استفاده از گونه‌های سازگار شهر قم آغاز شده و از سال ۹۴ سرعت ویژه‌ای گرفته است که در حال حاضر دیواره سبز آن یکی از منظرهای شاخص شهری قم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طول مسیر احداث‌شده بلوار بیش از ۹ کیلومتر که از پل امیرکبیر تا محدوده منطقه چهار شهرداری قم است گفت: ادامه پروژه تا پردیسان نیز در دستور کار است و در زمان مناسب فضای سبز نیز به مجموعه اضافه خواهد شد.

جوادیان تصریح کرد: بلوار شهید سلیمانی در چند سال اخیر با تأکید مدیریت شهری با اعتبار خوبی که اختصاص‌یافته، به‌رغم محدودیت‌ها شرایط فضای سبز خوبی پیدا کرده است، البته در برخی بخش‌ها به دلایل مختلف دیواره سبز اجرا نشده که حالا در دستور کار قرارگرفته و در محدوده مناطق یک، دو، سه، چهار و هفت تکمیل خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.