خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین متعلق به همه شهداست

مادر شهیدان زین‌الدین، خانه موزه این شهیدان را متعلق به همه شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) دانست و تصریح کرد: شهید مهدی زین‌الدین و برادر مظلومش و همه شهدای لشکر در کنار هم بوده و جدا از هم نبوده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین متعلق به همه شهداست
شناسه : 36710 | انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حاجیه‌خانم اسلام‌دوست در آیین افتتاح موزه شهیدان زین‌الدین و شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) از پروژه خانه موزه شهیدان زین‌الدین و در ادامه طرح «قم در مسیر تحول»، با تأکید بر آموزه‌های قرآن کریم درباره فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: دغدغه مقام معظم رهبری در زنده نگه‌داشتن نام شهدا، به‌عنوان یکی از نیازهای جامعه امروز باید سرلوحه تمام‌کارهای فرهنگی در جامعه باشد.

وی، فرهنگ شهادت را سرمایه‌گذاری برای تحقق اهداف انقلاب، دنیای اسلام و جهان بشریت دانست و تصریح کرد: با ترویج فرهنگ شهادت می‌توانیم در مقابل فرهنگ فردگرایی دنیای غرب ایستادگی کرده و باید برای ترویج آن در جامعه تلاش کنیم.

مادر شهیدان زین‌الدین، بزرگداشت نام شهدا را قدردانی از فداکاری آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: شهیدان برای آسایش و حفظ آب‌وخاک و وطن از ارزشمندترین دارایی‌های خود گذشته‌اند و این بزرگداشت قدردانی از آن‌هاست.

وی، همه ملت‌ها جهان را قدردان قهرمانان خود دانست و یادآور شد: نسل جوان ما نیازمند الگوهایی برای انتخاب درست وزندگی انقلابی بوده و شهدا بهترین الگو برای ساختن جامعه‌ای اسلامی و دینی و جوانانی انقلابی هستند.

اسلام‌دوست تصریح کرد: قدردان اقدامات شهرداری در زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت هستم و امیدوارم بتوانیم همراه خوبی برای امام زمان(عج) و انقلاب باشیم.

وی خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین را متعلق به همه شهدای لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) دانست و تصریح کرد: شهید مهدی زین‌الدین و برادر مظلومش و همه شهدای لشکر در کنار هم بوده و جدا از هم نبوده‌اند.

مادر شهیدان زین‌الدین با بیان اینکه حضور در جنگ تحمیلی آغاز فعالیت شهید مهدی زین‌الدین در راه اسلام نبود، گفت: شهیدان زین‌الدین از قبل از انقلاب در کنار پدرشان مبارزه با طاغوت را آغاز کرده و از زمان کودکی و تبعید پدر و زمان پخش اعلامیه‌های امام خمینی(ره) فعال بودند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.