پرونده نوجوان دوره‌گرد مختومه شد

معاون دادستان قم با بیان اینکه عوامل خاطی در پرونده، اخراج شدند و شرکت پیمانکار نیز تعهد داد تا دیگر چنین خطایی مرتکب نشود، گفت: مقررشد فردی که اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی ضایعات کرده بود نیز ساماندهی شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پرونده نوجوان دوره‌گرد مختومه شد
شناسه : 36691 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اصغر سلطانی درباره اتفاق اخیر و برخورد نامناسب با فردی که اقدام به جمع‌آوری ضایعات می‌کرد، گفت: بلافاصله پرونده‌ای در دستگاه قضایی تشکیل و تمامی عوامل دخیل در این موضوع احضار شدند که با بررسی همه‌جانبه موضوع و رضایت فردی که با وی برخورد نامناسب صورت گرفته بود همچنین تعهد مسئولین مربوطه به تکرارنشدن موارد مشابه مختومه شد.

وی اظهار داشت: دوره‌گردی و جمع‌آوری ضایعات اقدامی غیرقانونی است که ساماندهی و مدیریت آن در حوزه‌ مسئولیت شهرداری است و عوامل آن باید تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند فعالیت کنند ولیکن همین سازمان و شهرداری موظف است بر رفتار پیمانکاران خود نظارت داشته باشد تا حقوق‌ و کرامت انسانی شهروندان را خدشه‌دار نکنند.

معاون دادستان قم با بیان اینکه عوامل خاطی در پرونده اخراج و شرکت پیمانکار نیز تعهد داد تا دیگر چنین خطایی را مرتکب نشود، افزود: مقررشد فردی که اقدام به جمع‌آوری غیرقانونی ضایعات کرده بود نیز ساماندهی شود.

وی با اشاره به نقش و مسئولیت شهر‌داری قم در حوزه‌های گوناگون تصریح کرد: دستگاه قضایی به وظیفه‌شناسی و دلسوزی مدیریت شهری قم اطمینان دارد و از تلاش‌های قانونمند این عزیزان همواره حمایت کرده که امید است شهروندان و پیمانکاران شهرداری هم به صورت قانونمند در اداره امور شهر کوشا باشند.

معاون داستان قم با تأکید بر حفظ حقوق شهروندی و حساسیت دستگاه قضایی نسبت به این موضوع، ضمن تشکر از رسانه‌ها خواست تا با رفتار قانونی و رعایت چارچوب‌های اخلاقی در این حوزه فعالیت کنند تا موجب وهن شخصیت افراد و سوءاستفاده بیگانگان نگردند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.