واکنش شهردار قم به برخورد نامناسب با دوره‌گرد ضایعاتی

شهردار قم در واکنش به حواشی رخ‌داده درباره برخورد نامناسب پیمانکار جمع‌آوری پسماند خشک با یک دوره‌گرد ضایعاتی، گفت: کل خانواده بزرگ شهرداری نباید به خاطر رفتار یک پیمانکار زیر سؤال برود اما چنین برخوردهایی هم نباید به‌هیچ‌عنوان تکرار شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
واکنش شهردار قم به برخورد نامناسب با دوره‌گرد ضایعاتی
شناسه : 36686 | انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، به حواشی رخ‌داده در موضوع برخورد نامناسب پیمانکار جمع‌آوری پسماند خشک با یک دوره‌گرد ضایعاتی اشاره کرد و گفت: اقداماتی که در معاونت خدمات شهری شهرداری قم انجام می‌شود انصافاً خوب و قابل‌تقدیر است اما گاهی یک سری اتفاقات ما را دچار مشکل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کل خانواده بزرگ شهرداری نباید به خاطر رفتار یک پیمانکار زیر سؤال برود، افزود: اولاً پیمانکار و مجموعه مرتبط سریعاً جهت عذرخواهی در خصوص برخورد ناشایست با شخص اقدام کند، ثانیاً توجه به این نکته مهم است که هم باید با متخلفان در حوزه‌های مختلف برمدار قانون با قاطعیت برخورد کرد و هم می‌بایست دقت کافی در این موضوعات صورت بگیرد تا این‌گونه اتفاقات و برخوردهای نادرست رخ ندهد.

شهردار قم با اشاره به اینکه معمولاً این موارد از سوی عده‌ای با اهداف خاص مورد بزرگنمایی قرار می‌گیرد و وجهه شهر را مخدوش می‌کند، اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند به این موضوع پاسخ داد اما در مقایسه با حجم انتشار این فیلم در رسانه‌های داخلی و خارجی، این پاسخ دیده نشد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در این‌گونه موارد پاسخگویی شهرداری هم جبران موضوع نیست، گفت: چنین مواردی گاهی به بهانه‌ای برای کار رسانه‌ای علیه نظام اسلامی تبدیل می‌شود.

وی تأکید کرد که تمام مسئولان ذی‌ربط در این حوزه باید دقت خود را به کار بگیرند تا ضمن حفظ شأن همشهریان عزیز در مشاغل و جایگاه‌های مختلف، چنین برخوردهایی به‌هیچ‌عنوان تکرار نشود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.