نهضت آسفالت به دروازه‌ری رسید

مدیر منطقه یک شهرداری قم از اتمام عملیات روکش آسفالت راه‌های اصلی و فرعی محله نوبهار و دروازه‌ری با توزیع ۲۵۰۰ تُن آسفالت خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نهضت آسفالت به دروازه‌ری رسید
شناسه : 36513 | انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به اهمیت توزیع آسفالت اظهار داشت: تمامی راه‌هلی اصلی و فرعی‌های محلات نوبهار و دروازه‌ری روکش آسفالت شد و مردم می‌توانند در این محلات به‌راحتی تردد کنند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه با توجه به عرض کم معابر و راه‌ها در این محلات، کار آسفالت به‌سختی و کندی پیش رفت، ابراز کرد: اجرای آسفالت در این معابر در ماه مبارک رمضان با مشکلاتی روبه‌رو بود که با همت و تلاش همکاران شهرداری موفق به اتمام این کار شدیم.

ترکمن ادامه داد: با توجه به عرض کم معابر و فرم غیر اصلی معابر در محله‌های نوبهار و دروازه‌ری، امکان استفاده از دستگاه‌های بزرگ برای اجرای آسفالت نبود که مجبور به استفاده از باب‌کت شدیم که امکان جابه‌جایی حجم کمتر آسفالت را دارد.

وی با تأکید بر اینکه در مدت اجرای این عملیات، ۲۵۰۰ تن آسفالت در این مسیر توزیع شد، تصریح کرد: هزینه آسفالت توزیع‌شده در این محلات، حدود ۲۳ میلیارد ریال است که امیدواریم موجب رضایت خاطر شهروندان این منطقه باشد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تشکر از صبوری و همراهی شهروندان این محلات یادآور شد: مجموعه شهرداری قم و منطقه یک تمام تلاش خود را در زمینه بهبود سطح زندگی شهری و آسایش شهروندان به کارگرفته و صادقانه و خالصانه در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارد و از شهروندان فهیم شهر مقدس قم نیز خواستاریم با رعایت اصول شهروندی و حفظ و نگهداری از امکانات شهری، ما را در ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.