امتحان حضوری ۳۰ هزار دانش آموز قمی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از آغاز برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی خبر داد و گفت: تعدادی از دانش آموزان با تجمع در اداره کل، دغدغه خود را نسبت به برگزاری حضوری امتحانات نشان دادند که شخصاً در جمع آنان حاضر شدم و توضیحات لازم را ارائه کردم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
امتحان حضوری ۳۰ هزار دانش آموز قمی
شناسه : 36451 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، حمیدرضا شیخ الاسلام که امروز به صورت ویدئوکنفرانسی در نشست ستاد مدیریت بحران استان سخن می گفت، با بیان اینکه قم تنها استانی است که ۹۸ درصد دانش آموزان آن تنها در یک شهرستان متراکم هستند، اظهار کرد: اگرچه این امر، برگزاری هر نوع آزمون را به صورت حضوری و در شرایط کرونایی سخت می کند، اما همه تمهیدات لازم برای برگزاری حضوری آزمون های پایه های نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اندیشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه آزمون های این دو پایه از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه خواهد یافت، اظهار کرد: حدود ۳۰ هزار دانش آموز قمی در سال جاری در این دو پایه تحصیلی حضور داشته اند که برنامه ریزی برای برگزاری آزمون های آنان به صورت حضوری در بیش از ۵۰۰ حوزه امتحانی انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: البته در روزهای گذشته تعدادی از دانش آموزان با تجمع در اداره کل آموزش و پرورش دغدغه خود را نسبت به برگزاری حضوری امتحانات نشان دادند که شخصاً در جمع آنان حاضر شدم و توضیحات لازم را ارائه کردم.

وی با تاکید بر اینکه جای هیچ نگرانی از برگزاری آزمون های پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری در استان وجود ندارد، اذعان کرد: ۲۰۰ تیم نظارتی در سطح نواحی، رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی را در حوزه های امتحانی پایه های نهم و دوازدهم رصد می کنند.

شیخ الاسلام در عین حال اضافه کرد: اقلام بهداشتی به صورت کافی در اختیار حوزه های امتحانی قرار گرفته است، ضمن آن که برنامه ریزی ساعت امتحانات به گونه ای است تا رعایت فاصله گذاری بر اساس شیوه نامه های ابلاغ شده اجرایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم سپس از تنها دغدغه خود درباره برگزاری حضوری آزمون ها سخن گفت و بیان کرد: تنها دغدغه، احتمال تجمع دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم پس از برگزاری آزمون در اطراف محل برگزاری آزمون است که تلاش می کنیم با تذکرهای لازم، از این تجمعات جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس تذکر دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان، در هر حوزه امتحانی پایه های نهم و دوازدهم، دو اتاق یکی به عنوان اتاق ایزوله برای بیماران خاص و زمینه ای و دیگری به عنوان اتاق قرنطینه برای دانش آموزانی که نشانه هایی از بیماری دارند در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.