مسابقه نقاشی آثار تاریخی قم برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم گفت: به منظور آشنایی دانش‌آموزان قم با اهمیت و ارزش میراث‌فرهنگی و آثار باستانی شهر، مسابقه نقاشی با عنوان «آثار تاریخی شهرت را نقاشی کن» برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مسابقه نقاشی آثار تاریخی قم برگزار می‌شود
شناسه : 36444 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷   پرینت

به‌گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی با اعلام این خبر افزود: این مسابقه ویژه رده سنی ۹ تا ۱۷سال است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه تا ۱۸ خرداد ماه سال جاری به روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم واقع در بلوار ۱۵ خرداد کوچه ۱/۷ تحویل دهند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با تأکید بر لزوم آشنایی دانش آموزان و کودکان قم با میراث‌فرهنگی، گفت: کودکان امروز شهروندان فردای این شهر هستند، بنابراین اگر می‌خواهیم میراث‌فرهنگی را برای آیندگان حفظ کنیم باید این مهم را به کودکان آموزش دهیم.

ارجمندی یکی از شیوه‌های نگهداری از آثار تاریخی را آموزش کودکان دانست و تصریح کرد: طبق شواهد و کاوش‌های باستان‌شناسی، پیشینه شهر قم به هفت هزار سال قبل بر می‌گردد و از نظر تعداد و تنوع آثار تاریخی بسیار غنی است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.