مدیرعامل خانه کتاب در گفت‌وگو با «شهر بیست» خبر داد

طرح «عیدانه کتاب» در صورت تأمین اعتبار اجرایی می‌شود/ مطالبات کتابفروشان در طرح «پاییزه» تسویه نشده است

شهر بیست/ مدیرعامل خانه کتاب، اجرای طرح «عیدانه کتاب» را منوط به تأمین مالی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: در صورت تأمین اعتبار مالی، این طرح پیش از آغاز نوروز اجرایی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح «عیدانه کتاب» در صورت تأمین اعتبار اجرایی می‌شود/ مطالبات کتابفروشان در طرح «پاییزه» تسویه نشده است
شناسه : 3644 | انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹   پرینت

نیکنام حسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با اجرای طرح عیدانه کتاب، اظهار کرد: اجرای این طرح منوط به تأمین اعتباری است که باید از سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

مدیرعامل خانه کتاب با بیان اینکه مطالبات کتابفروشان در طرح «پاییزه» هنوز تسویه نشده است، تصریح کرد: با توجه به نوسانات اقتصادی که در کشور وجود دارد، این مطالبه به حق از طرف کتابفروشان وجود دارد که مطالبات طرح پاییزه هرچه سریعتر پرداخت شود.

حسینی پور همچنین از آمادگی خانه کتاب برای اجرای طرح «عیدانه» خبر داد و گفت: مذاکرات و مکاتبات خانه کتاب با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده شده تا در صورت تأمین اعتبار مالی، طرح «عیدانه» پیش از آغاز نوروز اجرایی شود.

وی تصریح کرد: کتابفروشان درخواست داشتند در صورت اجرای طرح عیدانه، این طرح پیش از آغاز نوروز انجام شود چرا که کتابفروشان در ایام عید، مشتریان خاص خود را دارند.

مدیرعامل خانه کتاب با تأکید بر اینکه امکان اجرایی نشدن طرح عیدانه کتاب وجود دارد، افزود: اجرای طرح عیدانه کتاب با این شرایط اقتصادی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و قطعی نیست.

حسینی پور با بیان اینکه استقبال مردم و اهالی کتاب از اجرای طرح های «عیدانه»، «تابستانه» و «پاییزه» بسیار زیاد بوده است، تصریح کرد: اجرای این طرح ها مطالبه به حقی از سوی مردم و کتابفروشان است که امیدواریم تأمین اعتبار صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.