تمام محلات مسکن مهر پردیسان دارای بوستان هستند

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: تا چند ماه آینده با تکمیل بوستان‌ها، هیچ محله‌ای در پردیسان نیست که دارای بوستان محله‌ای نباشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمام محلات مسکن مهر پردیسان دارای بوستان هستند
شناسه : 36436 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده امروز در مراسم افتتاح سه طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در مجتمع شهید عزیززادگان، اظهار داشت: طرح‌هایی که در طرح «قم در مسیر تحول» پیش‌بینی و افتتاح‌شده فقط عمرانی نیست و تمام پروژه‌هایی که برای شهر در نظر گرفته‌شده در بخش خدماتی، فضای سبز و افزایش سرانه‌های ورزشی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به افتتاح ادامه بلوار امامت، گفت: این محدوده  تکمیل‌کننده بخشی از رینگ پیرامونی پردیسان است که در این مرحله حدود چهار کیلومتر آن افتتاح شد.

حلوایی‌زاده ابراز کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان سومین سوله ورزشی شهرداری قم است که در مساحتی به وسعت یک هزار و ۲۵۰ مترمربع افتتاح‌شده و دارای ۲۵۰ متر زمین اداری است که امیدواریم در آینده نیز دو سالن ورزشی دیگر در مناطق چهار و پنج که با عرصه ۱۵۰۰ مترمربع است به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه تا چند ماه آینده با تکمیل بوستان‌ها، هیچ محله‌ای در پردیسان نیست که دارای بوستان محله‌ای نباشد، تصریح کرد: تقاطع جعفریه  نیز در هفته‌های آینده به‌عنوان یکی از ورودی‌های اصلی شهر تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.