سالن ورزشی شهید عزیززادگان افتتاح می‌شود

مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید رضا عزیززادگان در منطقه ۲ شهری قم با هدف توسعه زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سالن ورزشی شهید عزیززادگان افتتاح می‌شود
شناسه : 36391 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان شامل ۱۸ میلیارد تومان هزینه‌های تملک و آزادسازی زمین و ۵ میلیارد تومان هزینه‌های عمرانی احداث بنا و تأمین تجهیزات در بلوار یادگار امام(ره)، خیابان شهید شاملو ساخته‌شده است.

عملیات عمرانی این پروژه فرهنگی ورزشی در سال ۱۳۹۷ در زمینی به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع آغازشده و در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

از اهداف این پروژه می‌توان به تلاش در راستای افزایش سرانه فرهنگی ورزشی منطقه دو شهرداری قم، ایجاد فضای لازم جهت توسعه ورزش‌های فردی و گروهی، توانمندسازی قشر ضعیف جهت استفاده از فضاهای فرهنگی ورزشی استاندارد اشاره کرد.

استفاده از سیستم‌های نوین سرمایشی و گرمایشی جانمایی و احداث جایگاه تماشاچی و همچنین جایگاه ویژه، کف‌پوش استاندارد و نورپردازی مناسب برای روشنایی این سالن ازجمله ویژگی‌های فنی انجام‌گرفته در این پروژه به شمار می‌آیند.

این طرح فرهنگی ورزشی در قالب طرح «قم در مسیر تحول» و افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و تفریحی شهرداری قم به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰و با حضور مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.