سالن ورزشی شهید عزیززادگان افتتاح می‌شود

مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید رضا عزیززادگان در منطقه ۲ شهری قم با هدف توسعه زیرساخت‌های فرهنگی ورزشی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سالن ورزشی شهید عزیززادگان افتتاح می‌شود
شناسه : 36391 | انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عزیززادگان بااعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان شامل ۱۸ میلیارد تومان هزینه‌های تملک و آزادسازی زمین و ۵ میلیارد تومان هزینه‌های عمرانی احداث بنا و تأمین تجهیزات در بلوار یادگار امام(ره)، خیابان شهید شاملو ساخته‌شده است.

عملیات عمرانی این پروژه فرهنگی ورزشی در سال ۱۳۹۷ در زمینی به وسعت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع آغازشده و در اردیبهشت‌ماه سال جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

از اهداف این پروژه می‌توان به تلاش در راستای افزایش سرانه فرهنگی ورزشی منطقه دو شهرداری قم، ایجاد فضای لازم جهت توسعه ورزش‌های فردی و گروهی، توانمندسازی قشر ضعیف جهت استفاده از فضاهای فرهنگی ورزشی استاندارد اشاره کرد.

استفاده از سیستم‌های نوین سرمایشی و گرمایشی جانمایی و احداث جایگاه تماشاچی و همچنین جایگاه ویژه، کف‌پوش استاندارد و نورپردازی مناسب برای روشنایی این سالن ازجمله ویژگی‌های فنی انجام‌گرفته در این پروژه به شمار می‌آیند.

این طرح فرهنگی ورزشی در قالب طرح «قم در مسیر تحول» و افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی، سرمایه‌گذاری، فرهنگی و تفریحی شهرداری قم به‌صورت هفتگی در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰و با حضور مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.