قیمت جدید نان تا نیمه خرداد اعلام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به پابرجا بودن قیمت فعلی انواع نان در استان، گفت: قیمت جدید نان تا بیست روز آینده اعلام و ابلاغ خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قیمت جدید نان تا نیمه خرداد اعلام می‌شود
شناسه : 36369 | انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهرداد غضنفری پس از جلسه امروز  کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به دستور این نشست بیان داشت: امروز موضوع ساماندهی و تأمین گوشت مورد نیاز مردم استان از طریق کشتارگاه های فعال و نرخ گذاری در این زمینه بر اساس نظر کمیته کارشناسی و با توجه به نظر اتحادیه در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: در عین حال کشتارگاه ها هم اعلام آمادگی کردند که در توزیع گوشت در سطح واحدهای صنفی استان، همکاری لازم و کافی را با قصاب ها و صنف مربوطه به عمل آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در عین حال به تشکیل نشست امروز کمیسیون هماهنگی گندم، آرد و نان استان توجه داد و خاطر نشان کرد: هم استان های عزیز مستحضرند که از سال ۱۳۹۸ تاکنون، نرخ نان ثابت بوده و این در شرایطی است که دستمزدها در این صنف تغییر داشته و مؤلفه های مؤثر در تعیین قیمت نان نیز با افزایش مواجه بوده است.

غضنفری اضافه کرد: بر این اساس در سال جاری و برای کمک به قشر زحمتکش نانوایان که در تأمین مایحتاج عمومی مردم فعالیت می کنند، مجوّزهایی دریافت و تعیین قیمت جدید نان به کمیته ای متشکل از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، نمایندگان اتحادیه نانوایان و همچنین فرمانداری ارجاع شد تا جوانب امر را بررسی کنند و تصمیم نهایی را بگیرند.

وی در عین حال یادآور شد: البته تأکید بر این بود که در کار کارشناسی برای نرخ گذاری جدید نان، تک نرخی بودن قیمت نان بویژه برای نان لواش و سنگک به عنوان نان های با مصرف بیشتر لحاظ شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه اذعان کرد: از آنجا که در تأمین آرد یارانه ای در استان با مشکلاتی روبه‌رو هستیم، فرصت ۲۰ روزه‌ای به شرکت بازرگانی دولتی برای تأمین کسری آرد یارانه ای داده شد تا پس از رفع این مشکل در طی حداکثر ۲۰ روز آینده، نرخ های جدید و مصوّب برای اجرایی شدن اعلام و ابلاغ شود.

غضنفری همچنین اعلام نرخ های جدید قیمت نان را در استان به زمان ابلاغ اجرای آن موکول کرد و گفت: این قیمت‌ها با هماهنگی اتحادیه نانوایان تا بیست روز آینده و همزمان برای همه انواع نان نهایی خواهد شد و بدیهی است تا آن زمان، قیمت های فعلی ملاک عمل خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.