فیلم تلویزیونی «روحینا» در قم تولید شد

فیلم تلویزیونی «روحینا» با موضوع شهدای مدافع حرم و با حضور هنرمندان قمی تولید شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فیلم تلویزیونی «روحینا» در قم تولید شد
شناسه : 36360 | انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، فیلم تلویزیونی «روحینا» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا صادقی جهانی در صدا و سیمای مرکز قم تولید شد.

این فیلم به سفارش سیمای استان‌ها جهت پخش از شبکه‌های سراسری رسانه ملی، همچنین جهت اکران و حضور در جشنواره‌ها آماده می‌شود. تصویربرداری این اثر پاییز ۱۳۹۹ در قم و دیگر شهرهای کشور آغاز شده و از جمله ویژگی‌های برجسته آن، تولید و ساخت در سه فضای افغانستان، ایران و سوریه است.

«روحینا» روایت زنی با همین عنوان و اهل کشور افغانستان است که همسرش سیدرضا در بحبوحه حضور تروریست‌های داعشی در سوریه به جمع مدافعان حرم پیوسته و این خود سرنوشت جدیدی را برای او و خانواده‌اش رقم می‌زند؛ این فیلم، داستانی با محوریت همه مدافعان حرم حضرت زینب(علیهاسلام) از همه کشورها داشته و به طور کلی و در مفهومی جامع به تبیین مسئله انتظار می‌پردازد.

مهدی زمین پرداز، نازنین رحیمی، مهری‌سادات آل آقا، حشمت آرمیده، ساقی زینتی، مرتضی کاظمی، حسن خوانساری، مهدیس فراهانی، امین تیموری، محمد کدخدازاده و بشیر احمد از جمله بازیگران این فیلم هستند.

همچنین حمید عزتی برنامه‌ریز، طراح صحنه و ناظر کیفی، مجتبی متولی مشاور تهیه و تولید، امین تیموری دستیار کارگردان، خلیل محمدی تدوین و جلوه‌های ویژه، حسن زارعی نور و تصویر، محمد لطفی صدابردار، محمدحسین حسنی جانشین تولید، محمدرضا شاه‌مردی مدیر روابط عمومی و حجت موسوی طراح گریم از دیگر عوامل «روحینا» هستند.

فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دلواپسی، کیمیا، اکسیر، مس، آواز آب‌ها، مزرعه پدری و عبور از تاریکی از جمله آثار دیگری‌ است که در کارنامه کاری عبدالرضاصادقی‌جهانی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه کننده به چشم می‌خورد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.