ممانعت از فعالیت مدیران باشگاه‌های متخلف ورزشی در فضای مجازی

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کنترل و زیر نظر گرفتن فعالیت مدیران باشگاه‌های ورزشی در فضای مجازی خبر داد و گفت: به تعدادی از ورزشکاران، مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی که اقدام به پخش تصاویر و فیلم‌های نامناسب مغایر با قوانین و شرع اسلام کرده‌اند، تذکر داده شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممانعت از فعالیت مدیران باشگاه‌های متخلف ورزشی در فضای مجازی
شناسه : 36337 | انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، کمیته رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های متخلف ورزشی با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد و وضعیت مربیان، ورزشکاران و مدیران باشگاه‌های ورزشی که در فضای مجازی اقدام به پخش تصاویر و فیلم‌های نامناسب مغایر با قوانین و شرع اسلام کرده‌اند، بررسی شد.

علی بیاتی مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم در حاشیه این جلسه اظهار کرد: پس از تذکرات به تعدادی از ورزشکاران، مربیان و مدیران باشگاه‌های ورزشی، صفحات مجازی نامناسب که متعلق به نامبردگان است کنترل و مدیریت شده اما دائما نیاز به رسیدگی، کنترل و رصد است.

وی اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد که تمام مسائل حقوقی مربوط به مربیان متخلف در فضای مجازی در مرحله نخست متوجه مدیران اماکن بوده و در صورت عدم رعایت  مصوبه، اداره کل ورزش و جوانان اقدام به پلمب باشگاه ورزشی از طریق مراجع ذی‌صلاح خواهد کرد.

مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: باشگاه‌های ورزشی اجازه ندارند از مربیانی که فاقد کارت مربیگری و هویت هستند استفاده کنند، همچنین مدیران باشگاه‌ها موظفند از رزومه مربیانی که به کارگیری می‌کنند مطلع باشند و در صورت مشاهد هرگونه تخلف آنها در فضای مجازی، این افراد را به عنوان نیروی کاری در باشگاه و اماکن ورزشی بکار نگیرند.

نوشته های مشابه
تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.