توزیع بیش از ۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه۶

مدیر منطقه شش شهرداری قم از توزیع بیش از ۵ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در سطح منطقه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توزیع بیش از ۵ هزار تن آسفالت در سطح منطقه۶
شناسه : 36333 | انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به برنامه‌ریزی برای کاهش مشکلات آسفالت برخی از شوارع فرعی سطح منطقه اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین نیازهای منطقه، آسفالت خیابان‌ها و معابر است و به همین منظور در بودجه سال جاری اعتبار ویژه‌ای به بخش آسفالت اختصاص‌یافته است.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ادامه داد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تلاش داریم تا حد امکان مشکلات آسفالت معابر و شوارع فرعی حل شود و بر اساس اولویت‌ها نسبت به آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه اقدام کنیم.

حسینی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری روکش آسفالت شوارع فرعی خیابان شهید جمراسی اجرا شد، ابراز کرد: در ادامه روکش آسفالت تعدادی از شوارع فرعی خیابان امامزاده ابراهیم(ع)، بلوار نظامی گنجوی، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان موسی بن جعفر(ع)، ۱۶ متری شوندی و فرعی‌های خیابان ۱۷ شهریور، خیابان شهیدان هوشنگی و بلوار توحید با توزیع بیش از پنج هزار تن آسفالت به پایان رسید.

وی یادآور شد: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته، پروژه آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می‌شود.

مدیر منطقه شش شهرداری قم تصریح گرد: بهسازی، زیرسازی و روکش آسفالت شوارع مجاور بوستان نبوت، محدوده خیابان دلیران، خیابان جانبازان، شوارع فرعی خیابان ثامن‌الائمه، شهرک امام حسین(ع) و بلوار بعثت در بودجه ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.