حضور بانوی فوتبالیست قم در اردوی تیم ملی

بانوی فوتبالیست قم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای همراهی این تیم در رقابت‌های برون‌مرزی اردوی آماده‌سازی دعوت شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حضور بانوی فوتبالیست قم در اردوی تیم ملی
شناسه : 36316 | انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، در یک دهه اخیر فوتبال قم که مقطعی کوتاه سرمایه‌گذاری خوبی در رد‌ه‌های سنی پایه فوتبال بانوان داشت، بازیکنان نخبه زیادی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرده است، این در حالی است که قم فقط یک سال در نیمه اول دهه ۱۳۹۰ تیم‌داری در لیگ بانوان ایران را با تیمی به نام ماهان‌تندیس تجربه کرد.

نکته جالب توجه این است که دختران مستعد فوتبال قم در اوایل دهه گذشته، حضور در اردوی تیم‌های آماده‌سازی دختران نوجوان و جوان ایران را تجربه کرده و حتی با تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی، فرصت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را هم به دست آورده‌اند.

اگرچه در چند سال اخیر به دلیل ضعف‌هایی که در مدیریت فوتبال قم وجود داشته، فوتبال بانوان با رکودی عجیب روبه‌رو شد و نتوانست آن رشد گذشته را ادامه دهد، اما همان بازیکنان شخصا با رفتن از قم و عضویت در تیم‌های بانوان سایر استان‌ها با رشد و پیشرفت خود ادامه دادند.

شهناز جعفری‌زاده یکی از بازیکنان شاخص فوتبال بانوان استان قم است که در فصل اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان ایران عضو تیم شهرداری بم بود و به واسطه بازی‌های بسیار خوبی که در این تیم انجام داد به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران فراخوانده شد.

شهناز جعفری‌زاده بازیکن قمی شهرداری بم بنا به نظر مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان به اردوی تیم ملی دعوت شده و این هفته در مرکز ملی فوتبال، کنار دیگر نفرات دعوت شده به تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

شهناز جعفری‌زاده متولد ۱۳۷۲ است و شناسنامه وی صادره از قم است، فوتبالیست راست پایی که با شماره ۱۷ در پست دفاع برای تیم فوتبال زنان شهرداری بم به میدان می‌رود و با نظر کادر فنی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان ایران بازی خواهد کرد.

نوشته های مشابه
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.