قم مرکز منطقه‌ای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان شد/ قم در رتبه آخر وقف علم و فناوری

شهر بیست/ پارک علم و فناوری قم با امضای توافقنامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی به مرکز منطقه‌ای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان تبدیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم مرکز منطقه‌ای توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان شد/ قم در رتبه آخر وقف علم و فناوری
شناسه : 3626 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست با شرکت‌های دانش بنیان استان قم با بیان اینکه این صندوق بانک نیست، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی به عنوان یک مؤسسه مالی دولتی توان محدودی دارد.

علی وحدت با بیان اینکه باید بستر حمایت از شرکت‌های فناور نوپا را فراهم کنیم، گفت: اگر ۶۵ شرکت دانش‌بنیانی که در قم وجود دارد به سه برابر برسد حمایت‌های ویژه‌ای از آنها خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه استان قم ظرفیت‌های فناوری خوبی دارد، گفت: بر این اساس با امضای تفاهم نامه‌ای پارک علم و فناوری استان قم را مرکز منطقه‌ای توانمندسازی شرکت‌های دانش بنیان معرفی کردیم.

رتبه آخر قم در زمینه وقف علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری استان قم نیز در این نشست با اشاره  به فعالیت ۶۵ شرکت دانش‌بنیان در استان قم اظهار کرد: خوشبختانه بسته‌های طراحی شده برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با چشم انداز ترسیم شده نظام همخوانی قابل توجهی دارد.

سید حسین اخوان علوی با بیان اینکه در زمینه وقف علم و فناوری رتبه آخر را داریم، گفت: این رتبه برای شهر مذهبی و پر خیر و برکت قم رتبه خوبی نیست و باید با ثبت ۲ وقف علم و فناوری خود را از رتبه آخر نجات دهیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به تصویب ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای استان قم تصریح کرد: این تسهیلات از طریق صندوق پژوهش و فناوری کریمه به شرکت‌های دانش‌بنیان استان پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است در این نشست شرکت‌های دانش بنیان ضمن طرح مسائل و درخواست‌های خود، در جریان آخرین بسته‌های حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری قرار گرفتند.

نوشته های مشابه
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.