دعوت از شهروندان قمی برای شرکت در جشنواره نمای مطلوب/ مهلت ارسال آثار پایان اردیبهشت ۱۴۰۰

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم از شهروندان قمی برای شرکت در جشنواره نمای مطلوب دعوت کرد و گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار در جشنواره پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دعوت از شهروندان قمی برای شرکت در جشنواره نمای مطلوب/ مهلت ارسال آثار پایان اردیبهشت ۱۴۰۰
شناسه : 36234 | انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن صادقی امینی با بیان اینکه نمای ساختمان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و نمایانگر هویت آن شهر است، اظهار داشت: در همین راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قم از سال گذشته، برگزاری جشنواره نمای مطلوب را با همکاری سایر دستگاه‌های استانی ازجمله اداره کل راه و شهرسازی، نظام‌مهندسی و جهاد دانشگاهی در برنامه قرار داد.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم ابراز کرد: محور اصلی این جشنواره جلب مشارکت شهروندان بوده و فراخوان شرکت در جشنواره نیز از ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است.

صادقی امینی با بیان اینکه این جشنواره در زمینه‌های عکاسی تخصصی و پلاک طلایی برگزار می‌شود، افزود: شهروندان قمی درصورتی‌که نسبت به پاکسازی نمای قبلی خود اقدام کنند می‌توانند عکس قبل و بعد نماها را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که به‌صورت تطبیقی و مقایسه‌ای در هیئت‌داوران به‌عنوان نما‌تکانی مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی جشنواره مسابقه عکس از نماهای مطلوب ایرانی و تاریخی است، یادآور شد: شهروندان می‌توانند از نماهای شهری موجود در شهر قم با هویت تاریخی و معماری اسلامی عکس خود را با موبایل و یا دوربین عکاسی تهیه‌کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل دفتر طرح‌های توسعه شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاقمندان همچنین می‌توانند از بناهای مسکونی قم که ازنظر آنان به‌عنوان بنای خوب و دارای نمای قابل قبولی در زمینه معماری ایرانی و اسلامی بوده عکس تهیه‌کرده و در جشنواره شرکت کنند.

صادقی امینی گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار در جشنواره پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌شده اما احتمال تمدید مهلت ارسال در جشنواره نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اختتامیه تابستان امسال برگزار می‌شود و هر نفر نیز تنها می‌تواند نسبت به ارسال سه عکس اقدام کند.

گفتنی است: بخش‌های جشنواره نمای مطلوب شامل نشست‌های تخصصی، ارائه طرح‌های برتر جشنواره‌های قبل، مسابقه عکاسی و نماتکانی بوده که علاقه‌مندان می‌توانند از طرق مختلف شامل سایت www.qom.ir و شبکه‌های اجتماعی به نشانی Namaqom_ir در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین دبیرخانه این جشنواره در بلوار امام موسی صدر، ساختمان مرکزی شهرداری، بلوک ب، طبقه اول، معاونت شهرسازی و معماری و شماره تماس‌های ۰۲۵۳۷۸۳۲۸۷۸ و ۰۹۹۲۱۶۴۳۹۱۰ آماده دریافت آثار شرکت‌کنندگان در این جشنواره است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.