مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

شورای فرهنگ عمومی استان قم رتبه نخست کشور در سال ۹۷ را کسب کرد

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: شورای فرهنگ عمومی استان قم موفق به کسب رتبه نخست کشوری در برگزاری جلسات و اجرای مصوبات شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شورای فرهنگ عمومی استان قم رتبه نخست کشور در سال ۹۷ را کسب کرد
شناسه : 3608 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سیدموسی حسینی کاشانی گفت: شورای فرهنگ عمومی استان قم، موفق به کسب رتبه اول کشوری در سال ۱۳۹۷ در برگزاری جلسات و اجرای مصوبات شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تشکیل ۱۲ جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری ادامه داد: این شورا ۱۰۶ مصوبه تصویب کرده که شامل ۵۴ مصوبه اجرایی و ۵۲ مصوبه در حوزه سیاست گذاری است؛ ۴۱ مصوبه از ۵۴ مصوبه حوزه اجرایی به طور کامل انجام شده است.

حسینی کاشانی با توجه به چگونگی مصوبات در شورای فرهنگ استان افزود: فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی، فرهنگ شادی و نشاط اجتماعی در دهه کرامت و آموزش سواد رسانه ای، بیشترین مصوبات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: همچنین بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب، ساماندهی تبلیغات محیطی، نظارت بر تولید و عرضه پوشاک، بررسی موضوع مد، آسیب های اجتماعی و تلاش برای کاهش آن، برنامه ریزی برای افزایش سواد رسانه ای در شهر، اجرای طرح حجاب و عفاف به عنوان یک آسیب اجتماعی و جریان سازی فرهنگی برای استفاده از کالای ایرانی از مهمترین موضوعات در شورای فرهنگ عمومی قم بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان قم، ساماندهی تبلیغات شهری، بررسی موضوع مد و لباس و ارتقای سواد رسانه ای را سه موضوع مهم مورد تأکید شورای فرهنگی عمومی در سال جاری دانست و گفت: در حوزه سواد رسانه‌ای اقدام‌های مهمی در سطح مساجد استان برنامه ریزی شده و در حال اجراست که از نتایج مصوبات این شورا به شمار می رود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.