لزوم احداث کانال انتقال آب‌های سطحی پردیسان به قمرود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر پردیسان، گفت: عدم احداث کانال انتقال آب‌های سطحی در پردیسان باعث آب‌گرفتگی مکرر شده و باید این مشکل توسط اداره کل راه و شهرسازی برطرف شود؛ با احداث این کانال، آب‌های سطحی به سمت رودخانه قمرود هدایت می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لزوم احداث کانال انتقال آب‌های سطحی پردیسان به قمرود
شناسه : 36062 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم،  سیدمحسن میرهادی با اشاره به بارش رگبار باران عصر امروز در شهر قم اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های هواشناسی در خصوص پیش‌بینی بارش باران و ناپایداری جوی، این پیش‌بینی رگبار پراکنده در قم به شهرداری اطلاع‌رسانی شده و نیروهای شهرداری در آماده‌باش کامل بودند.

وی با تاکید بر اینکه بارندگی امروز حدود ۱۵ دقیقه بود که موجب آبگرفتگی معابر پردیسان خصوصا بلوار غدیر شد تصریح کرد: البته حجم بارش‌ها در محدوده پردیسان بیش از دیگر نقاط شهر بود و نیروهای شهرداری در تلاشند تا مشکل آبگرفتگی معابر را حل کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: تا حدود یک ساعت دیگر معابری که در پردیسان درگیر آبگرفتگی شده به طور کامل پاکسازی خواهند شد البته با اقداماتی که انجام شد آب‌افتادگی در هیچ‌یک از منازل صورت نگرفته است.

وی از وقوع هشت میلیمتر بارندگی در زمان کمتر از ۱۵ دقیقه در شهر خبر داد و با اشاره به مشکل اصلی پردیسان که موجب آب‌گرفتگی مکرر معابر می‌شود، گفت: عدم احداث کانال انتقال آب‌های سطحی در پردیسان باعث آب‌گرفتگی مکرر شده و باید این مشکل توسط اداره کل راه و شهرسازی برطرف شود. با احداث این کانال، آب‌های سطحی پردیسان به سمت رودخانه قمرود هدایت می‌شود اما به دلایل مختلف این کار همچنان صورت نگرفته است.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.