اجرای آسفالت معابر میدان بزرگ میوه‌وتره‌بار شهید رجایی قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای پروژه آسفالت معابر میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای آسفالت معابر میدان بزرگ میوه‌وتره‌بار شهید رجایی قم
شناسه : 36042 | انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت آسفالت میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، اظهار داشت: با توجه به قدمت زیاد و فرسوده‌شدن آسفالت معابر میدان بزرگ شهید رجایی، پروژه آسفالت این معابر به مساحت ۱۱ هزار مترمربع با اعتباری بالغ‌بر ۱۳ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات تردد و درخواست شهروندان و کسبه مبنی بر مستعمل بودن و فرسوده‌شدن آسفالت معابر بلوک ۹ و همچنین شوارع بین بلوک ۴ و ۶ میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، اجرای پروژه روکش آسفالت به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در دستور کار قرار گرفت است.

مظفری از همکاری سازمان توسعه و عمران شهرداری در این پروژه یاد کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته‌شده جهت اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است.

وی یادآور شد: به‌منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک در سطح میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، آسفالت معابر در ساعات کم تردد و عموماً بعد از ساعات کاری کسبه اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.